به گزارش پارس نیوز، 

زلاتکو ایووانکویچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران به دلیل اخراج برانکو، سرمربی این تیم در دیدار برابر الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری دیدار برابر السدقطر حاضر شد و گفت: برای سومین بار پس دیدارهایمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السدقطر برویم. در مسابقات قبلی توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

تست دوپینگ در دیدار فردا نشانگر اهمیت بالای دیدار است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا قرار است تا از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ایران تست دوپینگ گرفته شود و این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای این دیدار است. بازیکنان تیم پرسپولیس به عنوان یک ورزشکار با این موضوع هیچ مشکلی ندارند.

زلاتکو ادامه داد: ما مشکلات فراوانی برای این دیدار داریم. بازیکنان محروم و مصدوم بسیاری داریم و این موضوع می‌تواند یکی از دلایل ضعف تیم ما برابر تیم السدقطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد. ما در هر صورت به دنبال نتیجه هستیم و با بازیکنان جوان و کم تجربه در این دیدار حاضر خواهیم شد. بازیکنان جوانی که برای تیم فوتبال پرسپولیس ایران بازی می‌کنند، همگی با انگیزه هستند و تنها دلیل حضورشان در زمین مسابقه، کسب موفقیت است. بدون تردید ما در مسابقه فردا نتیجه خوبی را کسب می کنیم و در نشست خبری بعد از بازی رو به روی شما قرار خواهم گرفت.

السد را خیلی خوب می‌شناسیم

مربی پرسپولیس بیان کرد: برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار فردا، باید از روی سکو‌ها بازی را تماشا کند و حریف خود را آنالیز خواهد کرد. ما با السد قطر به دفعات دیدار‌هایی را داشته ایم و این تیم را به خوبی می‌شناسیم. السد بازیکنان هجومی مربی بسیار خوبی دارد. قطعا با این شرایط دیدار سختی را برابر تیم فوتبال السد خواهیم داشت، اما این موضوع تلاش ما برای کسب امتیاز کم نخواهد کرد.


انتهای پیام/