به گزارش پارس ، خسرو ابراهیمی در گفت وگو بافارس، درباره برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: وضعیت بازیکنان خوب است و من هم در اردوی قایقرانان حاضر شده ام. فردا (دوشنبه) اردوها به پایان می رسد و پس از استراحتی کوتاه دوباره تمرینات از سر گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این اعلام شده بود فدراسیون قرار است از طریق سایت جهانی ورزشکاران را برای مسابقات جهانی ثبت نام کند و اینکه آیا قایقرانان می توانند در مسابقات جهانی شرکت کنند یا خیر، اظهار داشت: ما مشکلی برای حضور در این مسابقات نداریم. امیدوارم تا یک یا دو هفته آینده مشکلات حل شود. باید ببینیم با این همه هزینه و فاصله ای که داریم آیا در مسابقات جهانی نتیجه می گیریم یا خیر. باید تست گیری کنیم، نمی خواهیم زنگ تفریح باشیم، بنابراین اگر نتیجه نگیریم نمی رویم.

سرپرست فدراسیون قایقرانی درباره صحبت های دنیامالی که گفته بود اگر فدراسیون بخواهد و اسامی قایقرانان را اعلام کند، آنها می توانند در مسابقات شرکت کنند، عنوان کرد: من احترام زیادی برای دنیامالی قائلم و هر کسی که بتواند برای افتخارآفرینی کمک کند دست یاری دراز می کنیم. دنیامالی فرد شناخته شده ای است و زحمات زیادی کشیده است. این میز و صندلی برای من نیست و هر کسی که بتواند به قایقرانی کمک کند چه دنیامالی باشد و چه رسانه ها ما دست یاری دراز می کنیم.

ابراهیمی درباره حضور شادی و آرزو حکیمی در اردوهای خارج از کشور، گفت: قبل از اینکه من به فدراسیون بیایم شادی رفته بود و خبری ندارم که تمرین می کند یا استراحت. حکیمی هم مرخصی گرفته و نمی دانم برای استراحت، تمرین و یا درس خواندن به ازبکستان رفته است.

وی در پاسخ به این سوال که ورزشکاران قایقرانی مشکلات مالی دارند و آیا فدراسیون فکری برای افزایش حقوق آنها کرده یا خیر، تصریح کرد: من مشکل مالی را نشنیده ام. فکر می کنم همه حقوقشان از من بیشتر است!