به گزارش پارس نیوز، 

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی برگشت این تیم برابر تیم السد قطر اظهار کرد:حساسیت این بازی نسبت به فینال لیگ قهرمانان آسیا بالاست و سرخپوشان پایتخت نباید تصور کنند که با پیروزی که در بازی رفت برابر السد قطر صعودشان قطعی است چرا که فوتبال قابل  پیش بینی نیست و هر اتفاقی رخ می دهد. در دوران فوتبالی ام یک بار برابر تیم نیسان ژاپن در سال  72 بازی کردیم که در خانه حریف مساوی  کردیم  اما در ورزشگاه آزادی یک بر صفر شکست خوردیم و از دور رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتیم.

پرسپولیس نباید بی محابا به  دروازه السد حمله کند 

او ادامه داد: پرسپولیسی ها باید همانند بازی رفت برابر السد قطر با تمرکز بازی کنند و بی محابا به دروازه تیم السد حمله نکنند چرا که این تیم قطری بهترین تیم آسیاست و به راحتی گل نمی خورد. اگر پرسپولیس در 20 دقیقه ابتدایی بازی گل نخورد به طور حتم می تواند کنترل بازی را در اختیار بگیرد و نتیجه لازم را در این بازی بگیرد.

سرخپوشان پایتخت نباید در رویای برد بازی رفت برابر السد قطر بماند 

فنونی زاده درباره اینکه مسئولان فوتبال کارگروهی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل دادند و این موضوع نگران کننده نیست، گفت: تشکیل کارگروه کار خوبی است اما بعد از اینکه شرایط حضور در فینال فراهم شد باید برای این بازی برنامه ریزی کنند. همچنین پرسپولیسی ها نباید  در رویای برد بازی رفت برابر السد قطر بمانند چرا که تیم السد قطر چیزی برای از دست دادن ندارد و با همه قوا به مصاف پرسپولیس می رود.

حمایت هواداران پرسپولیس برابر السد قطر مهم است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره راهکارش برای موفقیت این تیم برابر السد قطر اظهار کرد: تیم پرسپولیس باید بازی منطقی ارائه بدهد و با توجه به اینکه مهاجمان سر زن خوبی دراین تیم هستند باید از ضربات ایستگاهی به نحو احسن استفاده کند و نباید تیم السد قطر دست کم بگیرد. تیم السد شانسی تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا نیامده است و به طور حتم برای جبران شکست بازی رفت به مصاف تیم پرسپولیس می رود. حمایت هواداران پرسپولیس هم مهم است و امیدوارم شاهد حمایت آنها  در بازی با السد قطر باشیم.

برانکو باید از ترکیب بازی رفت برابر السد قطر استفاده کند 

او درباره ارزیابی اش از ترکیب پرسپولیس برابر السد قطر تصریح کرد: دروازه بان و مدافعان پرسپولیس برگ برنده این تیم هستند و بهتر است شجاع خلیل زاده به سمت چپ  دفاعی نرود چرا که خلا این بازیکن در دفاع وسط احساس می شود. به نظرم برانکو باید ترکیب بازی رفت را برابر تیم السد قطر بگذارد تا پرسپولیس نتیجه دلخواه را کسب کند.

بلیت فروشی بهتر است به صورت دستی فروخته شود 

فنونی زاده درباره بازار سیاه در بلیت فروشی بازی پرسپولیس و السد قطر بیان کرد: به نظرم اگر بلیت فروشی به صورت دستی باشد  دست دلالان و واسطه ها در این قضیه کوتاه می شود و تماشاگران خیلی راحت در روز بازی از گیشه ها بلیت تهیه می کنند و به استادیوم می روند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران درخواست می کنم که اگر خدای نکرده پرسپولیس برابر السد قطر گلی دریافت کرد صبوری کنند و خیلی سریع واکنش نشان ندهند تا سرخپوشان پایتخت تمرکز خود را در این بازی از دست ندهند.


انتهای پیام/