به گزارش پارس نیوز، 

عبدالله ویسی مربی فوتبال در گفت و گو با رادیو تصریح کرد: با توجه به عملکردی که در جام جهانی داشتیم و بازیکنان خوبی که داریم می‌توانیم در جام ملت‌ها قهرمان شویم.

مربی فوتبال خاطر نشان کرد:  از اینکه در این مدت نبودم ناراحت هستم. پیشنهادی از کشور عمان داشتم. یک هفته به این کشور سفر کردم اما شرایط با اهدافم هماهنگ نبود. دو پیشنهاد لیگ یکی داشتم و چون نمی‌خواستم در لیگ یک کار کنم ، نپذیرفتم. از لیگ برتر پیشنهادی نداشتم امیدوارم همه تیم‌ها خوب نتیجه بگیرند که نیاز به حضور ما نباشد ولی فعلا بیرون نشستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید. 

ویسی درباره لیگ عمان افزود: لیگ عمان در حد لیگ یک ایران است حتی می‌توانم بگویم امکانات ما از آنها بیشتر است آنها وضعیت خیلی خوبی نداشتند اما وضعیت به گونه‌ای بود که بتوان کارهایی را انجام داد. 

او درباره وضعیت نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر ادامه داد: در میان این تیم ها استقلال خوزستان وضعیت بهتری داشته است اما عملکردی که داشتند راضی کننده نبود. نفت آبادان مقابل تراکتورسازی برنده و وضعیتش بهتر شد. شنیده‌ام تیم استقلال برای بازی در شمال ایران با اتوبوس سفر می‌کند که این اتفاق اصلا خوب نیست.  استانی که این همه درآمد دارد چرا تیم‌هایش چنین وضعیتی دارند. 

ویسی: می توانیم قهرمان جام ملت ها شویم/ دود تبعیض میان ملی پوشان به چشم فوتبال می رود

او در واکنش به این موضوع که بعد از قهرمانی استقلال خوزستان تصمیمات درستی در این تیم گرفته نشد ادامه داد: صددرصد این حرف را قبول دارم. اتفاقاتی افتاد که برای ما هم مشکل‌ساز شد. در سپاهان تیم را دوازدهم تحویل گرفتم و در رده ششم تحویل دادم. هزینه‌های بالا را پایین آوردم و سن تیم که بالا رفته بود را جوان کردم.به طور مثال آرمین سهرابیان را به تیم آوردیم. او امسال به تیم ملی دعوت شده است. با همه این شرایط سال بعد با استقلال خوزستان از سپاهانی که 35 میلیارد هزینه کرده بود بالاتر ایستادیم در شرایطی که هیچکس هم از ما حمایت نمی‌کرد. شاید من در این موضع مقصر بودم اما مافیای فوتبال هم ما را اذیت می‌کرد و می‌خواستند ما نباشیم. 

ویسی در واکنش به این موضوع که آیا فوتبال ایران مافیا دارد اظهار کرد: بله آنها همه جا هستند و اتفاقاتی رخ داده است که زود است بخواهم این موضوع را بیان کنم.

او افزود: مردم قاضی‌های خوبی هستند و همه چیز را با دقت نظاره می‌کنند من هم یک روز برمی‌گردم و با قدرت کارم را می‌کنم اما اگر برنگشتم به عنوان یک ایرانی به خارج از کشور می‌روم و فعالیتم را آنجا دنبال می‌کنم. من کارهای خوبی در فوتبال انجام دادم آن سال که با صبا سهمیه آسیا را گرفتیم بازیکنان زیادی از لیگ یک به لیگ برتر آوردیم. الان بیش از 170 تا 180 بازیکن لیگ دسته اولی آمدند که قبل از این چنین اتفاقی نمی‌افتاد. کاری که ما در صبا برای اولین بار انجام دادیم بستر بسیار خوبی ایجاد کرد. الان سالی که ما با استقلال خوزستان قهرمان شدیم نگاه می‌کنند اما این موضوع را نمی‌بینند که در سال‌های دیگر با چنگ و دندان تیم را حفظ می‌کردیم. 

ویسی: می توانیم قهرمان جام ملت ها شویم/ دود تبعیض میان ملی پوشان به چشم فوتبال می رود

ویسی درمورد اینکه داریوش  یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان گفته است مربیان بیکار هستند برای تیم مشکل‌ ایجاد می کنند بیان کرد: من یک فرد شناخته شده هستم و دوست دارم مربیان  کار کنند و موفق باشند. اگر می‌خواستم در استقلال خوزستان بمانم، بیرون نمی‌آمدم. من صد سال هم بیرون باشم نمی‌توانم در آن وضعیت کار کنم چرا که هیچ سازگاری وجود نداشت. من یک هدف داشتم و مدیرعامل باشگاه هم یک هدف دیگر را دنبال می‌کرد. من همان روز با یزدی صحبت کردم و به او هم کمک کردم و گفتم این نوع صحبت کردن در حد تو نیست و نباید وارد حاشیه شوند. او باید روی کار تیم خود تمرکز کند و تا به الان هم نتایج خوبی گرفته است. من هیچ وقت از این کارها نکرده‌ام و صد سال دیگر هم این کارها را انجام نخواهم داد. 


انتهای پیام/