به گزارش پارس نیوز، عبدالعزیر العطیه درباره بازی برگشت تیم السد قطر برابر پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به روزنامه الوطن گفت: این بازی علاوه بر السد برای تیم پرسپولیس هم سخت است. هر چند پرسپولیس میزبان است و در میان هوادارانش بازی می‌کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر و عضو کمیته مشورتی باشگاه السد ادامه داد: من از بازیکنان تیم السد خواهش می‌کنم تلاش خود را به کار بندند و از هرگونه شتاب پرهیز کنند. به ویژه این‌که پرسپولیس خط دفاعی بسیار قدرتمندی دارد که قادر به تکرار بازی دفاعی و سناریویی که در بازی با الدحیل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رخ داد هستند.

عبدالعزیر العطیه افزود:  شکست السد در بازی رفت برابر پرسپولیس را قضاوت نمی‌کنیم زیرا کنترل بازی را در اختیار داشتند. السد در آن بازی روز وحشتناک و ناموفقی داشت اما قادر به تغییر شرایط برای بازی برگشت است.

وی درباره حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه آزادی و فشاری که روی بازیکنان تیم السد وارد خواهد شد اظهار داشت: تماشاگران چه ترسی دارند. السد پیش از این چنین شرایط مشابهی را با پیروزی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی تهران تجربه کرد. السد می‌تواند این پیروزی را تکرار کند. برخی‌ها معتقد هستند السد مزیت قابل‌ استفاده‌ای برای این بازی ندارد اما باید بگویم این تیم دارای مزیت تمرکز کامل برای جبران شکست بازی رفت و کسب پیروزی است. باید پیروز شوند و صعود کنند. از سوی تیم ایرانی (پرسپولیس) 2 گزینه برای صعود دارد. پیروزی یا تساوی. اغلب شاهد در چنین شرایطی شاهد از دست‌رفتن هر 2 گزینه هستیم. انتظار عزم تیم السد برای پیروزی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارم.

بازیکن پیشین باشگاه السد قطر سپس با پیش‌بینی نتیجه احتمالی خاطرنشان کرد: السد می‌تواند به پرسپولیس گل بزند و آرامش بازیکنان خود را حفظ کند. حتی اگر تیم پرسپولیس گل بزند السد می‌تواند با 2 گل پیروز شود و انتظار دارم 3 گل به ثمر رساند. از بازیکنان السد می‌خواهم که دست به تحریک داور نزنند و به تصمیم‌های او معترض نشوند. از دریافت کارت زودهنگام هم اجتناب کنند. به نظرم السد 3 گل به پرسپولیس می‌زند.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.