به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد عباسی در حاشیه تمرین عصر شنبه تیم ملی فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما همواره حامی تیم ملی هستیم و در قطر هم با این نیت حاضر شدم که به بازیکنان بگوییم پشتیبان و همراه شما هستیم. امروز هم از رئیس جمهور خواهش کردیم که در تمرین تیم ملی حاضر شود که ایشان هم قبول زحمت کردند. البته مردم نیز با دعاهای خود یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم ملی هستند.

وی در مورد نشستی که روز دوشنبه با روسای فدراسیون ها خواهد داشت، اظهار داشت: از قبل هم گفته بودم که اساسنامه کمیته ملی المپیک مورد تائید IOC قرار گرفته است. قرار است با رؤسای فدراسیون ها نشستی داشته باشیم تا هم گزارش های آنها را بشنویم و هم تائید نهایی اساسنامه را اعلام کنیم. ضمن اینکه آنها نیز خودشان را برای انتخاب کمیته ملی المپیک آماده کنند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مبلغ پاداش ملی پوشان برای پیروزی مقابل قطر گفت: برای هر بازیکن ۱۵ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته ایم و این پاداش را امروز به فدراسیون فوتبال داده ایم تا آن را عملیاتی کنند. من در قطر دیدم که بازیکنان تیم ملی به دنبال پاداش نیستند بلکه فقط برای موفقیت تیم ملی تلاش کردند.

عباسی در مورد نگرانی هواداران استقلال و پرسپولیس از وضعیت این دو باشگاه و تغییر احتمالی مدیران عامل آنها تاکید کرد: هواداران استقلال و پرسپولیس نگران نباشند. هیچ تصمیمی از قبل در این خصوص گرفته نشده است. ثبات کاری لازم را می دهیم.

وی در خصوص احتمال برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال هم تصریح کرد: این اتفاق ممکن است برای همه ما رخ بدهد!

وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور سعیدلو در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: از همه کسانی که ابراز علاقه می کنند، تشکر می کنیم اما هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفتیم.