به گزارش پارس نیوز، 

تیم اینترمیلان ایتالیا از هفته 9 سری آ ایتالیا میزبان تیم آث میلان است. اینتر  تا پایان هفته 8 در رده 3 جدول رده بندی سری آ قرار گرفته و میلان در رتبه 10 جدول جا خوش کرده است.

 

دربی دلامادونینا همواره جذابیت های خاص خودش را داشته و طرفداران زیادی در سراسر دنیا منتظر شروع این بازی هستند.

مائورو ایکاردی کاپیتان آرژانتینی اینتر میلان که سابقه گلزنی در این دیدار را نیز در کارنامه خود دارد پیش از این دیدار در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت:

 

همه ما و شهر میلان برای این بازی لحظه شماری می کنیم و در نهایت سه امتیاز را تیمی خواهد برد که در زمین عملکرد بهتری داشته باشد. ما به تیم خود ایمان داریم. میلان بازیکنان بزرگی دارد که بسیار با تجربه هستند. انتخاب من از بین بازیکنان میلان قطعا هیگواین خواهد بود چون همیشه عطش گلزنی دارد و به دنبال فرصت مناسب برای باز کردن دروازه حریفان می گردد و این نیازی بود که میلان در پی رفعش بود.

 

هیچوقت به چشم رقیب به هیگواین نگاه نکردم چون ما با هم دوست هستیم و برای و شم گلزنی اش احترامی خاصی قائل هستم. درست است که با یکدیگر رو به رو می شویم اما من سعی می کنم با خونسردی کار خودم را دنبال کنم. اینکه چه کسی می تواند آقای گل سری آ شود و بیشتر از بقه گلزنی کند در پایان فصل مشخص می شود و تمام سعیم را می کنم که از کریستین رونالدو و هیگواین بیشتر گل به ثمر برسانم.

 

دو بازی در طو فصل برای من خاص هستند و آن بازی با میلان و یوونتوس است که در مقابل این دو قبلا گلزنی کرده ام و عاشق گلزنی به این دو تیم هستم. بازی بسیار سختی با بارسلونا داریم و همه برای برد مقابل این تیم مصمم و امیدوار هستیم. در حال حاضر فقط روی بازی با میلان تمرکز کرده ایم و بعد از آن به سراغ بارسلونا خواهیم رفت.

مائورو ایکاردی
مائورو ایکاردی

 

در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی گرفتیم و این باعث بیشتر شدن انگیزه مان برابر بارسلونا شده است. بارسلونا شکست ناپذیر نیست و ما می توانیم مثل رم که فصل پیش از سد این تیم گذشت آنها را مغلوب کنیم.

 

تیم خوبی داریم که بازیکنان جدیدی به ما اضافه شده اند و کمی زمان می طلبد تا با تیم هماهنگ شوند اما یوونتوس چندین سال است که کنار یکدیگر بازی می کنند  و در واقع به بردن عادت کرده اند. اما من اینجام تا با اینتر به کاری بزرگ دست بزنیم و بعد از آن جوایز انفرادی نیز از از راه خواهد رسید.

مائورو ایکاردی
مائورو ایکاردی

 

در اینتر از شرایط راضی هستم و تصمیم گرفتم در اینجا بمانم چون هم برای من و هم برای خانواده ام بهتر است. عاشق بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا را بودم که این امر هم تحقق پیدا کرد. در نهایت قبل از کریسمس مشخص خواهد شد که تمدید  صورت می گیرد یا جدا خواهم شد.


انتهای پیام/