به گزارش پارس نیوز،  پس از اینکه در  یک برنامه تلویزیونی آقای " ح " مدعی شد که بازیکنان سرباز را می تواند به تیم فوتبال امید عقاب بفرستد، این موضوع با واکنش تند مسئولان این باشگاه مواجه شد و کیومرث جودکی، سرمربی تیم فوتبال امید عقاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: متاسفانه بحث دلالی و جابجایی بازیکنان در فوتبال پایه وجود دارد اما مطمئن باشید، فوتبالیست ها برای حضور در تیم عقاب، باید از 3-4 فیلتر عبور کنند و به هیچ وجه بازیکن سفارشی و ... در تیم نداریم. از طریق مراجع قانونی درحال پیگیری این موضوع هستیم تا با فرد مورد نظر برخورد کنیم.

او افزود: در باشگاه عقاب و در رده امید و بزرگسالان ، ابتدا بازیکنان زیر نظر کادرفنی تست خواهند داد تا تایید شوند و سپس باید زیر نظر مدیر تربیت بدنی مصاحبه دهند که اگر تایید شد، به جمع ما بپیوندد. مطمئن باشید این ادعا کذب است و به هیچ عنوان بازیکن سفارشی در تیم ما وجود ندارد.

جودکی ادامه داد: در فوتبال پایه بحث دلالی و ... وجود دارد و متاسفانه برخی از باشگاه ها این کار را انجام می دهند اما در عقاب چنین موضوعی وجود ندارد.

گفتنی است، چندی پیش در  یک برنامه ورزشی سیما گزارشی پخش شد که فردی مدعی شد بازیکنان را به لیگ های گرجستان می برد و برای سپری کردن دوران مقدس سربازی می تواند فوتبالیست ها را به تیم امید های عقاب بفرستد که این موضوع تکذیب شد.