به گزارش پارس نیوز، 

دنیای سلبریتی ها، دنیای رنگارنگ و جذابی است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. رسانه ها و به خصوص سایت های اینترنتی، همواره دنیای سلبریتی ها را از زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار می دهند و به همین خاطر، هواداران همیشه علاقمند هستند تا پشت صحنه زندگی خصوصی سلبریتی ها را مشاهده کنند. در برخی از کشور ها، خبرنگاران خود را به خطر می اندازند تا تصاویر خاصی از زندگی سلبریتی ها تهیه و منتشر کرده و در اختیار مخاطبانشان قرار دهند. پوشش اخبار زندگی سلبریتی های دنیای موسیقی، ورزش و سینما، یکی از جذاب ترین عناوین خبری است که هر روز در دنیای اخبار و فناوری اطلاعات منتشر می شود.

دنیلی سلبریتی ها، دنیای حاشیه های جذاب است و این حاشیه ها برای همه جالب و خواندنی است. دنیای شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام سبب شده تا ما بتوانیم، سلبریتی ها را به روایت خودشان به طور مستند و مستدل مشاهده کنیم. در اینستاگرام، رسانه محبوب سلبریتی ها با نیم میلیارد کاربر، روزانه ده ها میلیون عکس منتشتر می شود و صدها میلیون لایک بر روی تصاویر زده می شود. درصدی از عکس هایی که هر روزه سلبریتی ها در اینستاگرام به اشتراک می گذارند، مربوط به تصاویر خصوصی سلفی و غیر سلفی سلبریتی ها در این شبکه می باشد.

 

برخی از سلبریتی ها به خصوص چهره های مشهور دنیای ورزش و البته مستطیل سبز، بیش از ۴۰ میلیون فالوور را در این شبکه تجربه کرده اند. کریس رونالدو، لیونل مسی و نیمار، بیش از ۴۰ میلیون فالوور داشته و بعضا در طول ماه، ده ها تصویر از سبک زندگی خصوصی خود منتشر می کنند. رسانه های این سه نفر در اینستا، یکی از پر بیننده ترین صفحات را در اینترنت شامل شده است. ما در صفحات این سه شخصیت معروف دنیای فوتبال، می توانیم خصوصی ترین لحظات این افراد را در حال غذا خوردن، رانندگی کردن، آشپزی کردن و ورزش کردن ببینیم. موضوعی که شاید تا ۱ دهه پیش، مسبوق به سابقه نبود و تا این اندازه به زندگی چنین افرادی نزدیک نبودم.

باید پذیرفت که اکنون دنیای شبکه های اجتماعی، ما را به لایه های خصوصی زندگی سلبریتی ها برده است و خود آن ها هستند که این روز ها، حریم خصوصی خود را توسط رسانه ای به نام سلفی در اختیار هوادارانشان قرار می دهند. برخی از صفحات سلبریتی ها و همسرانشان، مخاطب جهانی دارد. مانند صفحه شخصی همسر لیونل مسی که ۲.۵ میلیون مخاطب دارد. او هر روز، تصاویری از خود و همسر و فرزندش را در شبکه به اشتراک می گذارد و ما می توانیم زندگی این دو شخصیت را ببینیم.

البته وضع برای خانواده خوش پوش دیوید بکهام، کاپیتان اسبق منچستر یونایتد به گونه دیگری دنبال می شود. ویکتوریا بکهام، همسر بکهام که فعال مد و لباس و مانکن نیز هست و سابقه فعالیت در گروه Spice Girls را نیز در کارنامه دارد، ده ها میلیون فالوور دارد و هر هفته، تصاویری از زندگی خصوصی خود و همسر و ۴ فرزندش خوش تیپش را در اینترنت منتشر می کند که استقبال بین المللی دارد.

پله و همسرانش

بله! درست شنیدید. شاید خیلی ها خبر ندارند که ستاره های ورزش دنیا، بار ها ازدواج کرده اند. همانند محمد علی کلی فقید که ۴ بار ازدواج کرد و ۹ فرزند داشت. پله نیز از این قاعده مستثنی نیست! اسطوره فوتبال برزیل و جهان، خود را پادشاه فوتبال و مسی را شاهزاده مستطیل سبز می داند. او، از اواسط دهه پنجاه قرن بیستم میلادی تا کنون بار ها ازدواج کرده است و چند فرزند دارد.

3-w900-h600

(تصویر پله و رز مری سفید که نخستین همسر اسطوره فوتبال جهان به شمار می رود)

 پله از سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۸۲ میلادی با Rosemeri dos Reis Vholbi زندگی می کرد که از او جدا شد. در سال ۱۹۹۴ میلادی در بهبوهه جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا، با Assiria Nascinmento ازدواج کرد که این ارتباط تا سال ۲۰۰۸ میلادی دوام داشت. آقای اسطوره از سال ۲۰۱۴ میلادی با Marcia Aoki در ارتباط است. این فوتبالیست معروف هفتاد و پنج ساله، اکنون با خانم مارسیا که یک ژاپنی است، ازدواج کرده است. لاتین تایمز در سال ۲۰۱۴ میلادی نوشت که اسطوره فوتبال جهان با سومین ازدواج خود هم چون سومین جام قهرمانی که به خانه برزیلی ها برد، هت‌تریک کرد!

4-w900-h600

(تصویر اسطوره فوتبال جهان در کنار مارسیا آئوکی- سومین همسر ایشان که ژاپنی هست)

مارسیا یک فعال کسب و کار ژاپنی است که پله از سال ۲۰۱۰ میلادی با ایشان در ارتباط بوده است و از ایشان به عنوان last passion of my life یاد کرده است. یکی از مهم ترین دلایل انتخاب مارسیا به عنوان سومین همسر پله، تعامل ایشان به عنوان یک فعال تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در زمان بیماری پله در چند سال پیش بوده است.

5-w900-h600

(تصویر پله و سومین همسرش در شهر سائو پائولو برزیل)

کریستیانو رونالدو

فوق ستاره رئال مادرید و برنده چند توب طلای جهان و قهرمان جام باشگاه های اروپا در سال ۲۰۱۶ میلادی، اگر چه این روز ها مجرد است، اما همسر سابقش ایرینا شایک که مدل روسی بود، زندگی این دو را همواره زیر ذره بین خبرنگاران قرار داده بود. بازیکن سرعتی و تکنیکی منچستر یونایتد و رئال مادرید، مدتی با این شخصیت دنیای مد و لباس بود.

ایرینا شِیک( Irina Shayk) (زاده ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمانژلینسک، شوروی) یک مدل و بازیگر اهل روسیه است. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در Sports Illustrated Swimsuit Issue حضور داشت. ایرینا صد و هفتاد و هشت سانتی متری، نامزد کریستیانو رونالدو بود. در ژانویه ۲۰۱۵ خبر جدایی آنها در رسانه‌ ها منتشر شد و آن ها آن را تأیید کردند. رونالدو در بیانیه‌ای که منتشر کرده علت جدایی از ایرینا را توضیح داده است: «بعد از ۵ سال زندگی رابطه من و ایرینا به پایان رسید. به این نتیجه رسیدیم که این تصمیم برای هردو نفرمان بهتر است. آرزو می‌کنم که ایرینا خوشبخت شود». بعد از کریس رونالدو او با “بردلی کوپر” بازیگر سرشناس آمریکایی پس از یک قرار کاری، نامزد کردند. البته صحبت های زیادی مبنی بر ارتباط ایرینا با سپ بلاتر، رییس جنجالی سابق فدراسیون جهانی فوتبال فیفا توسط رسانه های اسپانیا منتشر شد. البته بلاتر این موارد را تایید یا تکذیب نکرد. البته گفته شده که سپ بلاتر با چهره های ورزشی و زیبایی بسیاری در سه دهه اخیر در ارتباط بوده است. اما ایرنیا این مساله را تکذیب کرد!

خانم ایرینا بیش از ۵.۶ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و تصاویر زیادی از وی با نامزد سابقش در صفحه او مشاهده نمی شود.

7-w900-h600

(تصویر کریس رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید در کنار نامزد سابقش ایرینا شایک)

ایرینا پیش از ارتباط با کریس، یکی از فعالان دنیای مد و لباس بود. تصویری که در زیر مشاهده میکنید، جدید ترین تصویر ایشان است که توسط نشریه وگو ژاپن اخیرا منتشر شده است.

8-w900-h600

(تصویر ایرینا شایکـ همسر سابق کریس رونالدو روی جلد نشریه معروف مد Vogue)

9-w900-h600-11

(تصویر کریس رونالدو و ایرینا شایک در حال تماشای فوتبال در مادرید)

جدید ترین خبر ها از زندگی خصوصی کریس رونالدو را در اینستاگرام پر بیننده او که شصت و چهار میلیون فالوور دارد، دنبال کنید. همان طور که گفته شد، کریس رونالدو چند وقتی است که مجرد است و بیش تر به فعالیت های خیریه در امور کودکان می پردازد.

لیونل مسی و همسرش

10-w900-h600

اسطوره فوتبال بارسلونا و جهان و صاحب ۵ توپ طلا، یکی از نیکوکار ترین چهره های دنیای ورزش به شمار می رود که همواره او را همراه با همسر و تنها فرزندش مشاهده می کنیم. خانم انتونلا روکوزو، از سال ۲۰۰۸ میلادی همراه اسطوره فوتبال قرن بیست و یکم جهان است و مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارد.

11-w900-h600

(تصویر لیونل مسی در کنار آنتونلا روکوزو همسر بیست و هشت ساله اش)

بار ها مسی را در کنار ایشان و فرزند دو ساله شان تیاگو مشاهده می کنیم که نشان می دهد مسی به خانواده اش علاقه زیادی دارد. اینستاگرام مسی مملو از تصاویرش با همسر و فرزندش است.

12-w900-h600

(تصویر مسی، همسرش و فرزندانش در اسپانیا)

دیوید بکهام و ویکتوریا

دیوید بکهام را باید معروف ترین فوتبالیستی در دنیا دانست که همسرش، از خودش مطرح تر است! ویکتوریا کارولین بکهام (Victoria Caroline Beckham) متولد Essex انگلیس در سال ۱۹۷۴ میلادی است. وی از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون، به عنوان خواننده، طراح مد و لباس ، ترانه نویس و مدل فعالیت زیادی داشته و توانسته در فهرست میلیونرهای انگلیس قرار بگیرد. گروه موسیقی Spice Girls که از معروف ترین گروه های موسیقی پاپ در اخرین دهه قرن بیستم به شمار می رفت، ویکتوریا را با نام Posh Spice معروف کرد طوری که نشریه موسیقی بریتانیا در سال ۱۹۹۶ میلادی، او را با عنوان TOP OF THE POPS انتخاب نمود.

14-w900-h600

(تصویر خانواده خوش پوش دیوید بکهام)

در طی دهه اخیر، ویکتوریا به عنوان مانکن و طراح مد سرشناس در دنیای مد و لباس شناخته شده است. در سال ۲۰۱۱ میلادی ، برند ویکتوریا بکهام به عنوان برند سال در انگلیس معرفی شد. حضور فعال ویکتوریا در فشن ویک های اروپا و امریکا و همکاری با برند های صاحب نام دنیای مد و لباس، زمینه مطرح شدن ایده های خلاق وی در این عرصه را فراهم کرد. مغازه مد و لباس ایشان در لندن، یکی از معروف ترین خانه ها مد این شهر پر گردشگر را تشکیل می دهد.

15-w900-h600

(دیوید بکهام از معدود بازیکنان فوتبال است که همسر و خانواده ای معروف و گرم دارد)

 ویکتوریا در شبکه های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. او ظرف ۴ سال اخیر بیش از هزار و دویست تصویر از خود و دوستانش را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و بیش از ۱۱ میلیون فالوور او را همراهی می کنند.

وین رونی و همسرش

16-w900-h600

(وین رونی و همسرش در کنار فرزندشان Kai در اولدترافورد)

کاپیتان این روزهای شیاطین سرخ که باید نقش هماهنگ کننده بین آقای خاص فوتبال جهان یعنی خوزه مورینیو که جدیدا سرمربیگری منچستری ها را به عهده گرفته است، با بازیکنان را بر عهده بگیرد، خیلی عاشق خانواده و فرزندانش است. وین رونی در اینستاگرام، هر هفته تصاویری از زندگی خود با همسر  و بچه هایش را به اشتراک می گذارد و به آن ها عشق می ورزد. خانم Coleen Mary Rooney متولد آوریل ۱۹۸۶ از مجریان معروف تلویزیون انگلیس به شمار می رود که ستون نویسی برخی از رسانه های این کشور را نیز بر عهده دارد. او در سال ۲۰۰۸ میلادی با وین رونی، معروف ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر انگلیس ازدواج کرد و سه پسر دارند. او مدت ها برای نشریه معروف Closer فعالیت داشت. ارتباط وی با رونی به سال ها قبل باز می گردد. هنگامی که او در دبیرستان مشغول به تحصیل بود.

17

(تصویر اینستاگرام کولین رونی، همسر وین رونی)

ازدواج آن ها در سال ۲۰۰۸ در ایتالیا، بازتاب گسترده ای پیدا کرد به گونه ای که برای انتشار تصاویر این ازدواج، ۲.۵ میلیون پوند از مجله OK دریافت کردند. خانه های چند میلیون پوندی او و همسرش، یکی از بحث بر انگیز ترین اخبار حول و حوش زندگی آن ها در سال های اخیر بوده است. خانم رونی، این روز ها برای بنیاد خیریه کودکان Alder Hey در لیورپول کار می کند.

18

(تصویر وین رونی و همسرش Coleen در حال تماشای مسابقه فوتبال)

19

(تصویر وین رونی و همسرش و سومین فرزند پسری آن ها)

20-w900-h600

(تصویری از کلکسیون مد و لباس وین رونی و همسرش در استایل خیابانی در انگلیس ۲۰۱۳)

جرارد پیکه و شکیرا

21-w900-h600

جرارد پیکه، همسرش همانند دیوید بکهام، از خودش معروف تر و شناخته شده تر است. شکیرا، خواننده موسیقی پاپ، از سال ۲۰۱۰  میلادی، همسر ایشان به شمار می رود. وی درطی جام جهانی فوتبال درآفریقا با جرارد پیکه مدافع میانی تیم ملی اسپانیا آشنا شد. این دو اکنون صاحب دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا هستند.

همسر کلمبیایی آقای پیکه، بیش از ۲۱ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و یکی از فعال ترین خواننده های پاپ در این شبکه اجتماعی محبوب به شمار می رود.

شکیرا هنرمندی بود که در کلمبیا و آمریکای لاتین در اوایل دهه ۱۹۹۰ ظهور کرد. او در شهر بارانکیلا در کلمبیا به دنیا آمد و بزرگ شد. اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی‌ های خود را در سبک‌ های راک اند رول، لاتین و عربی همراه با رقص عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری او اسپانیایی است و همچنین او مسلط به زبان ‌های انگلیسی، پرتغالی، و کاتالانی است و با زبان‌ های فرانسه، ایتالیایی و عربی آشنایی دارد.

22-w900-h600

وی تنها فرزند نیدیا ریپل و ویلیام مبارک است. پدربزرگ و مادر بزرگ پدری او از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد. مادر او هم تبار اسپانیایی و ایتالیایی دارد. او از ازدواج‌های قبلی پدرش دارای ۸ خواهر و برادر است.

شکیرا ۲ فرزند دارد و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ثروت به نام او ثبت شده است.

شکیرا یکی از نمایندگان رسمی باشگاه فوتبال بارسلونا برای طرح ‌های خیریه این باشگاه است. باشگاه بارسلونا و بنیاد دسکالزوس توافق نامه‌ای را برای اجرای پروژه «توسعه فوتبال برای جوانان و زندگی سالم» در شهرهای آمریکا و کلمبیا امضاء کردند. شکیرا یکی از نمایندگان اصلی باشگاه بارسلونا برای اجرای این پروژه خیریه در کشور زادگاهش کلمبیا و آمریکا به شمار می رود.

24-w900-h600

 

رونالدو اورجینال

 

25-w900-h600

(تصویر رونالدو و یکی از همسرانش که فعال مد و لباس است)

رونالدو، بازیکن پیشین و موفق برزیل و تیم های باشگاهی معروفی هم چون رئال مادرید، پدیده فوتبال در دهه گذشته به شمار می آمد که توسط کارشناسان فوتبال، یکی از اسطوره های مستطیل سبز است. این بازیکن برزیلی که وارد دهه چهل زندگی اش شده است، هم چون پله، اسطوره هم ملیتی خود، در ازدواج هت‌تریک کرده و سه باز ازدواج کرد. اول، در سال ۱۹۹۹ میلادی با Milene Dominques ازدواج کرد که ۴ سال بعد به جدایی انجامید. خانم میلن، مدل و فوتبالیست برزیلی بود که عاشق رونالدو شد. او از رونالدو یک پسر دارد. خانم میلن را گران ترین بازیکن زن فوتبال برزیل در دهه نود می دانند. وی بعد ها با دیوید اگانزو، بازیکن اسپانیایی و بازیکن اسبق رئال مادرید ازدواج کرد.

26-w900-h600

(رونالدو و میلن دومینک همسر اول رونالدو)

در سال ۲۰۰۵، با Daniella Cicarellie ارتباط برقرار کرد که در همان سال از هم جدا شدند. خانم دانیلا، مجری معروف MTV در برزیل و فعال مد و لباس به شمار می رود که به مدت ۳ ماه با رونالدو ارتباط داشت و نتوانستند ازدواج دائمی داشته باشند. ویدیویی از همراهی وی با همسر بعدیش در سپتامر ۲۰۰۶ در سواحل اسپانیا که در یوتیوب منتشر شد، یکی از جنجال های مهم برزیل را به پا کرد.

رونالدو، در سال ۲۰۰۸، با Maria Beatriz Antony ازدواج کرد که این ارتباط نیز در سال ۲۰۱۲ میلادی به جدایی کشیده شد. رونالدو از این سال تا کنون مجرد مانده است.

27-w900-h600

(رونالدو در کنار ماریا بئاتریس آنتونی سومین همسرش )

 

دیه گو مارداونا و همسرش

28-w900-h600

دیگه گو مارداونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان. از جنجالی ترین فوتبالیست های تاریخ این رشته ورزشی به شمار می رود که بار ها به خاطر مواد مخدر و مسائل جسمی مربوط، مجبور به ترک دنیای فوتبال شد.

در سال ۲۰۰۲ مارادونا در رای‌گیری اینترنتی فیفا به عنوان بهترین بازیکن فوتبال سده بیستم توسط طرفداران فوتبال جهان انتخاب شد. گل دوم وی به انگلستان در جام جهانی ۱۹۸۶ نیز عنوان برترین گل قرن را به دست آورد؛ و به خاطر گل هند خود به انگلستان محبوبیت خاصی بین آژانتینی‌ ها دارد.

او در سال ۱۹۸۴ میلادی با کلودیا ویلافانه ازدواج کرد که حاصل این ازدواج، ۴ فرزند دارد. لیونل مسی، اسطوره قرن بیست و یکمی فوتبال جهان بار ها گفت که هیچ وقت به خوبی مارداونا نخواهد شد.

29-w900-h600

(تصویر ازدواج ماردادونا با کلودیا در سال ۱۹۸۴ میلادی- ۲ سال پیش از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مکزیک)

 

یورگن کلینزمن و همسرش

30-w900-h600

یورگن کلینزمن از سرشناس ترین بازیکنان تیم ملی آلمان در ۳ دهه اخیر به شمار می رود. او در تیم رویایی آلمان ها در جام جهانی ۱۹۹۰ میلادی حضور داشت که با گل آندریاس برمه قهرمان جام جهانی در ایتالیا شدند. یورگن کلینزمن فوق ستاره آلمان ها در سال ۱۹۹۵ میلادی با Dibbie Chin دختری از آسیا که فعال مد و لباس است ازدواج کرد و ۲ فرزند به نام Laila و Jonathan دارد.

31-w900-h600

تصویر کیلنزمن و همسرش و فرزند یک روزه آن ها در سال ۱۹۹۶ میلادی

داستان همسران فوتبالیست ها، فقط در حاشیه های رسانه ای خبر ساز نیست. بلکه در دنیای فوتبال نیز بار ها از آن ها صحبت شده است. همین چند وقت پیش بود که همسران بازیکنان تیم ملی ولز از حضور در هتل محل اقامت این تیم منع شد.

کریس کولمن برای حفظ آمادگی و تمرکز بازیکنانش در اردوی تیم ملی در مدت زمان برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ ، آنها را از ملاقات همسران‌شان در هتل محل اقامت خود منع کرد. در تصمیمی که کولمن اتخاذ کرده قطعاً اتفاقی که ۱۰ سال پیش در جام جهانی برای تیم ملی انگلیس تحت‌هدایت اسون گوران اریکسون رخ داد، بی‌تأثیر نبوده است.

به نظر می رسد نقش همسران در موفقیت بازیکنان فوتبال، بیش تر از آن چیزی که تصور می شود، است و روان شناسان ورزشی می توانند روی این موضوع تحقیقاتی انجام دهند. به هر حال، همسران فوتبالیست ها همانطور که در این گفتار هم ارائه شد، در برخی موارد (مانند پیکه و بکهام) شاید اعتباری بیش از شوهران خود داشته باشند و به همین خاطر ، فضای رسانه های دیجیتال، همواره روی حاشیه های زندگی فوتبالیست های معروف به خصوص اخبار مربوط به همسرانشان تمرکز دارند.