به گزارش پارس نیوز، استقلالی‌ها برای انتقال داریوش شجاعیان از باشگاه گسترش فولاد بهاستقلال تهران رقمی را به تیم تبریزی به عنوان رضایت نامه شجاعیان بدهکار شدند که قرار شد این مبلغ به صورت اقساط پرداخت شود.

استقلالی‌ها در پرداخت اقساط مشکلاتی را برای مدیران گسترش فولاد ایجاد کردند، تا جایی که مسئولان باشگاه تبریزی چک آخر که ماه‌ها از پرداخت آن توسط آبی پوشان گذشته بود را به اجرا گذاشتند و از آبی پوشان پایتخت به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

شنیده می‌شود استقلالی‌ها بار‌ها رقم ۱۰۰ میلیون تومان را برای تسویه حساب و بسته شدن پرونده شجاعیان برای مدیران گسترش فولاد ارسال کرده اند، که البته هر بار مسئولان گسترش از دریافت آن سر باز زده اند.

مدیران گسترش فولاد (ماشین سازی) به دنبال بازگرداندن شجاعیان به تبریز هستند و این موضوع در حالی است که استقلالی‌ها به شدت خواهان باقی ماندن این بازیکن در تیمشان هستند.

به هر ترتیب مدیران گسترش با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانند پرونده انتقال داریوش شجاعیان را مختومه کنند، اما دریافت نکردن این رقم به نوعی جنگ را میان ۲ باشگاه رقم زده است.