به گزارش پارس نیوز، تیم های فوتبال ایران و بولیوی قرار است در چارچوب دیدار های دوستانه فوتبال جهان به مصاف یکدیگر می روند و به همین دلیل سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به تحلیل  دیدار میان این 2 تیم پرداخته است.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نوشت: بولیوی با روحیه پیروزی بالا با ایران مواجه می شود و با هدایت سزار فاریس ، سرمربی این تیم قرار است تا پس از پیروزی برابر تیم ملی فوتبال میانمار دومین پیروزی خود با این تیم را رقم زند.بولیوی پیش از دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم میانمار رفته بود و توانسته بود این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در ادامه تصریح کرد:این نخستین بار است که تیم ملی فوتبال بولیوی توانسته پس از 19 سال حریف خود را شکست دهد و با توجه به سخ سزار فاریاس ، سرمربی این تیم اما دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران که یکی از تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه بوده است می تواند بسیار سخت و دشوار باشد.

بنا بر اعلام این سایت مارسلو مارتینس و کمپوس از بازیکنان نامی تیم ملی فوتبال بولیوی هستند که برابر ایران نیز حضور دارند.تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود پس از جام جهانی روسیه توانسته ازبکستان را شکست دهد  و حالا به دنبال پیروزی بعدی خود است.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در رتبه 38 تیم های فوتبال جهان و همچنین تیم ملی فوتبال بولیوی در رده 58 جهانی قرار دارد.

دیدار دوستانه تیم های فوتبال ایران و بولیوی از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.