به گزارش پارس نیوز، کریستیانو رونالدو در 9 سالی که پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد همواره از بهترین ها بود و توانست گل های زیادی برای کهکشانی‌ها به ثمر برساند.

با جدایی رونالدو خط حمله رئال مادرید هم به مشکل خورده است. فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی سابق رئال به ستایش از مائورو ایکاردی پرداخت و او را بهترین گزینه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو در رئال معرفی کرد.

کاپلو گفت: من علاقه زیادی به بازی ایکاردی دارم. اگر سرمربی رئال مادرید بودم از باشگاه می‌خواستم که با ایکاردی قرارداد امضا کند. او متخصص زدن ضربات نهایی در محوطه جریمه است همچنان که رونالدو هم در این کار تبحر داشت.

او در پایان به ایکاردی اشاره کرد و ادامه داد: ایکاردی بازیکنی است که چارچوب دروازه را خوب می شناسد. او از معدود مهاجمانی است که به خوبی می داند توپ را باید کجا بفرستد. او مهاجمی است که می‌تواند از سه فرصت سه گل بسازد.

ایکاردی در نوجوانان بارسلونا رشد کرد و بعد از آن در سال 2013 به اینتر پیوست. او در دو فصل 2014-2015 و 2017 و 2018 توانسته عنوان آقای گلی سری A را به دست آورد و در حال‌ حاضر بازوبند کاپیتانی اینتر را بر بازو می‌بندد.