به گزارش پارس نیوز، 

رضا ناصحی کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد درباره آخرین وضعیت تیم پدیده مشهد در آستانه بازی با فولاد خوزستان بیان کرد: شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام داده ایم که نتایج خوبی هم به همراه داشته است. باید ۳ امتیاز بازی با فولاد را هم در مشهد حفظ کنیم چراکه این امر اهمیت زیادی برای ما دارد.

کاپیتان تیم پدیده درباره اینکه با توجه به برتری مقابل فولاد در جام حذفی آیا در لیگ برتر هم می توانند این تیم را شکست دهند یا خیر، گفت: بازی جام حذفی شرایط خاص خودش را داشت و باید با تمرکز بیشتری در لیگ برتر با این تیم بازی کنیم. نباید اشتباهات بازی قبلی را تکرار کنیم بلکه باید با تمرکز خیلی خوب سه امتیاز را در مشهد حفظ کنیم.

او افزود: موضوعی که تیم پدیده را اذیت می کند مسائل مالی است. تمام بازیکنان همه توان خود را به کار گرفته اند و انتظار دارند مسئولان هم‌ به فکر باشند اما آنهایی که در راس شرکت پدیده هستند تیم برایشان مهم نیست. امیدوارم افراد دلسوزی که می توانند به پدیده کمک کنند جلو بیایند چراکه در صورت رفع مشکلات مالی امسال می توانیم جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

ناصحی درباره مشکلات مالی باشگاه پدیده اظهار داشت: متاسفانه با وجود پتانسیل بالای شهر مشهد و شرکت های صنعتی که در این شهر وجود دارند از تیم پدیده حمایت نمی شود. این تیم به مردم مشهد امید زیادی داده است و از خدا می خواهم تا دیر نشده مسئولان به فکر بیفتند تا بعدها حسرت نخوریم. امیدوارم‌ به زودی مشکلات تیم پدیده حل شود.

او درباره اینکه اگر قول های شهرداری مشهد برای حل مشکلات پدیده عملی نشود آیا بازهم بازیکنان این تیم دست به اعتصاب می زنند یا خیر، پاسخ داد: شهردار مشهد وظیفه ای برای حل مشکلات ندارد و تنها از روی لطفش به تیم و هواداران جلو آمده است. خود مسئولان شرکت پدیده و حامیان مالی باید فکر تیم باشند. امیدوارم با حضور حامی مالی جدید وضعیت تیم بهتر شود.


انتهای پیام/