به گزارش پارس نیوز، 

از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز(شنبه) قرار بود تیم مشکی پوشان مشهد در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم این شهر برود و با وجود اینکه بازیکنان این تیم و شاگردان فرهاد پورغلامی(سرمربی ملوان) در زمین حاضر شده بودند اما ناظر بازی به دلیل بدهی های قبلی باشگاه سیاه جامگان مجوز برگزاری بازی را صادر نکرد تا طبق قانون این تیم مانند تیم فوتبال نفت تهران به ۲ دسته پایین تر سقوط کند.

در نخستین بازی این هفته تیم فوتبال شهرداری تبریز در خانه مس رفسنجان مقابل این تیم قرار گرفت و در نهایت حریفش را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی قریشی(۴) فرشاد بیابانی(۲۷) و دانا نقشبندی(۹۰) برای شاگردان سیروس دین محمدی گلزنی کردند. شهرداری با این پیروزی ۴ امتیازی شد و به رتبه یازدهم صعود کرد اما شاگردان علی سامره با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تبریزی ها در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قشقایی شیراز در ورزشگاه پارس میانرود با نتیجه ۲ بر یک از سد شهرداری ماهشهر عبور کرد تا با این پیروزی ۱۰ امتیازی شده و به صورت موقت در رتبه دوم قرار گیرد. جواد عباسی(۱۳) و رسول بهاروندی(۹۰) برای شیرازی ها و خیرالله ویسی آرا(۸۵) برای شهرداری گل زدند. شاگردان داود مهابادی با این نتیجه بدون امتیاز و قعرنشین ماندند.

در سومین بازی هم که امروز برگزار شد شاگردان محمود فکری در تیم شاهین شهرداری بوشهر در خانه خود موفق شدند مس کرمان را ۲ بر یک شکست دهند. مرتضی غلامعلی تبار(۴) و کمال الدین نیک خوی(۴۵) برای شاهین و سجاد حیدری(۴۰) برای تیم نادر دست نشان موفق به گلزنی شدند. بوشهری ها با این پیروزی ۸ امتیازی شده و به رتبه پنجم صعود کردند اما مس کرمان با ۹ امتیاز به رتبه سوم سقوط کرد.


انتهای پیام/