به گزارش پارس نیوز، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم حضور ملی‌پوشان و وجود بازیکنان مصدوم با کمترین تعداد پیگیری شده است. با این‌حال کادر فنی پرسپولیس بابت این موضوع چندان نگران نیست. چرا که قرار است تمام بازیکنان این تیم 6 روز قبل از بازی با السد قطر در اختیار آنها قرار بگیرند.

تنها دغدغه‌ مربیان پرسپولیس، نرسیدن امید عالیشاه به این بازی است. هافبک سرخپوشان پایتخت که در فصل جاری حضوری مستمر در ترکیب اصلی داشت وضعیت مبهمی دارد و هنوز مشخص نیست به دیدار برگشت مقابل السد می رسد یا خیر. برانکو ایوانکوویچ برای اینکه تکلیف ترکیب تیمش را برای دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص کند منتظر است تا تکلیف قطعی عالیشاه معلوم شود.

اگر هافبک سرخ ها به دیدار با السد برسد سیامک نعمتی بازهم در خط دفاع به میدان خواهد رفت. در غیر اینصورت نعمتی به پست قبلی خودش در میانه میدان باز می گردد و شایان مصلح به جمع مدافعان اضافه خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ روز اول آبان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را مقابل السد قطر برگزار می کند. سرخپوشان دیدار رفت را با برتری یک بر صفر به پایان برده بودند.