به گزارش پارس نیوز، سرخپوشان پایتخت در شرایطی به مصاف السد می روند که فرصت میزبانی 80 هزار نفری از این تیم را دارند. این میزبانی علاوه بر این که کار حریف قطری را در زمین سخت تر می کند و انگیزه ای برای پرسپولیسی ها می شود، درآمد هنگفتی را هم نصیب باشگاه خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت های این بازی را 35، 30 و 15 هزار تومان اعلام کرده که زیاد به نظر می رسد اما باتوجه به حساسیت مسابقه احتمالا تمام بلیت ها به فروش خواهند رفت.

در صورتی که تمام 78 هزار بلیت ورزشگاه فروخته شود، پرسپولیسی ها 630 میلیون تومان از طبقه دوم و 750 میلیون تومان از طبقه اول درآمدزایی می کنند که این عدد در مجموع به یک میلیارد و 380 میلیارد تومان می رسد. به صورت حدودی سود خالص سرخ ها از بلیت فروشی کمتر از یک میلیارد تومان خواهد بود. چرا که باشگاه پرسپولیس موظف است اجاره استادیوم را بپردازد و همچنین چند درصد از بلیت فروشی هم به مسئولان امنیتی و انتظامی تعلق می یابد و طبیعتا سامانه بلیت فروشی نیز سهم خود را از این درآمدزایی خواهد داشت.

علاوه بر این، کسب نتیجه لازم و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا پاداش 250 هزار دلاری برای پرسپولیس خواهد داشت که حتی با احتساب در بازار ثانویه ارز، درآمدی بیش از 3 میلیارد برای پرسپولیسی ها خواهد داشت.