حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال  امید درباره اظهارات امروز(شنبه) کارلوس کی روش مبنی بر اینکه چگونه استیلی برای تماشای بازی های تیم ملی در جام جهانی و ملاقات با بازیکنان در روسیه وقت داشته اما وقت نکرده است ساختمان پک را ببیند، گفت: با پول خودم و همراه با خانواده ام به روسیه رفتم و بازی های تیم ملی را دیدم. در VIP هم حضور نداشتم. برای تماشای بازی های تیم ملی در جام جهانی یک ریال هم از فدراسیون نگرفتم و حتی اکنون هم برای سفر با تیم یک ریال از فدراسیون نمی گیرم.

او درباره اینکه کی روش اعلام کرده است مدارکی در دست دارد که نشان می دهد تیم امید از ساختمان پک استفاده کرده است، توضیح داد: از اعضای کادرفنی تیم ملی امید بپرسید که آیا ما به ساختمان پک رفته ایم یا نرفته ایم.

استیلی درباره اینکه کی روش با کنایه اعلام کرده است ساختمان پک را در جیبش می گذارد و با خود به خانه می برد(منظور سرمربی تیم ملی بزرگسالان این بود که همه تیم های ملی می توانند از این ساختمان استفاده کنند) بیان کرد: خیلی خوب است که نه تنها تیم ملی امید بلکه تیم های نوجوانان و جوانان هم از این ساختمان استفاده کنند. موضوع خاصی هم نیست چراکه همه این تیم ها زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستند. حتی کرانچار و دستیارانش از تیم ملی فوتبال بزرگسالان حمایت کرده اند و زمانیکه این تیم در مرکز ملی فوتبال بود سمت این ساختمان نرفتیم. می دانید تیم امید در اردوی اخیرش برای اینکه حاشیه ای به وجود نیاید در سه زمین خیریه عمل، کارگران و پیکانشهر تمرین کرده است. فقط زمانیکه از ما سوال پرسیدند آیا به ساختمان پک رفته اید جواب دادیم به ما گفته اند نمی توانیم این کار را انجام بدهیم. آیا دروغ گفته ایم.

مدیر تیم امید درباره درخواست کرانچار برای ریکاوری تیم امید در ساختمان پک گفت: نامه این کار را به صورت کتبی به فدراسیون ارسال کرده تا استعلام بگیریم آیا فردا(یک شنبه) اجازه می دهند به ساختمان پک برویم؟ باید ببینیم تا فردا چه اتفاقی رخ می دهد. در گذشته که به فدراسیون برای استفاده از این ساختمان نامه زدیم جوابمان را ندادند و زمانیکه تیم در هتل مرکز ملی فوتبال مستقر بود می تواستیم از پک استفاده کنیم که در آن قفل بود. هر بار هم گفتیم قفل را باز کنید گفتند امکان ندارد چراکه در این ساختمان تعمیرات صورت می گیرد.

استیلی در پایان تصریح کرد: تیم ملی بزرگسالان اکنون بازی های حساسی پیش رو دارد و نمی خواهیم مشکلی ایجاد شود. از طرفی تمام تیم ها زیر مجموعه فدراسیون هستند و اکنون هم منتظریم ببینیم برخلاف قبل آیا فردا تیم امید را به ساختمان پک راه می دهند یا خیر؟


انتهای پیام/