به گزارش پارس نیوز، دیمیتری کوزنستوف در مقاله‌ای برای روزنامه بیزنس آنلاین درباره دیدارهای هفته دهم لیگ برتر روسیه با اشاره به درخشش سردار آزمون برابر اورال نوشت: سردار آزمون دوباره گل پیروزی‌بخشی برای تیم روبین‌کازان به ثمر رساند و طبق سیستم لیگ برتر روسیه بر مبنای گلزنی و پاس گل یکی از بهترین بازیکنان رقابت‌ها است. سردار آزمون واقعا مهاجم تاثیرگذاری برای تیم روبین‌کازان در فصل جاری لیگ برتر روسیه است و باثبات به نظر می‌رسد. هر چند هنوز می‌تواند چیزهای دیگری به تیمش ببخشد. سردار آزمون در لحظه‌هایی از بازی با اورال می‌توانست گل‌های دیگری را هم بزند و هنوز پرسش‌های پیرامون او وجود دارند. هر چند او در نهایت دروازه اورال را گشود.

مربی پیشین روبین‌کازان در ادامه با اشاره به تغییر کارکردهای ملی‌پوش ایرانی می‌نویسد: توانمندی فیزیکی سردار آزمون به طور مشخصی قابل توجه و بیشتر است. شاید او کارهای اضافه‌ای برای افزایش قدرت بدنی خود انجام می‌دهد. سردار آزمون حتی یک بازی فصل جاری لیگ برتر روسیه را از دست نداد و مصدوم هم نشد. اتفاقی که در فصل گذشته کمتر به چشم می‌خورد. امیدوارم این روند موفقیت‌آمیز سردار آزمون ادامه داشته باشد. ملی‌پوش ایرانی در اغلب بازی‌های روبین‌کازان 90 دقیقه در میدان حضور دارد یا در دقایق پایانی تعویض می‌شود. این همان نشانه بهبود شرایط فیزیکی و کارهای بیشتر با مربی بدنسازی در تمرین‌ها است. سردار آزمون بازیکنی مستعد است اما فقط یک توانمندی خاص کافی نیست و باید سخت روی خصیصه‌های دیگر فوتبالش سخت کار کند تا دوران حرفه‌ای را رقم بزند. امیدوارم سردار آزمون این حرف‌های مرا درک کرده باشد و مربی‌اش توانست او را در مسیر قرار دهد.

تیم فوتبال روبین‌کازان با درخشش سردار آزمون در 2 بازی اخیر لیگ برتر روسیه برابر سامارا و اورال به شش امتیاز دست یافت و با 17 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.