به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان، در مورد شکایت مدیران استقلال از باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: بعد از بازی ما با استقلال بیان شد که باشگاه استقلال شکایتی را بر علیه ما تنظیم کرده است و من در این مورد می خواهم بگویم  این "هوچی گری" خود مدیران استقلال است. مدیران باشگاه استقلال سعی می کنند با هوچی گری روی ضعف مدیریتی خودشان که از ابتدی فصل با آن درگیر بودند سرپوش بگذارند. آنها تلاش می کنند با ایجاد جنجال ضعف مدیریتی خود را پنهان کنند. باشگاه استقلال با ضعف مدیریتی که در ابتدای فصل داشت، بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و حال با شلوغ کاری سعی می کنند ذهن ها را منحرف کنند. به این مدیران می گویم بدانند که مردم ایران بسیار باهوش هستند و متوجه این مسائل می شوند حتی هواداران خود تیم استقلال.

مسئولان استقلال لباس اشتباه با خود به مسجد سلیمان آوردند

او در مورد اشتباهی که مسئولان باشگاه استقلال برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مرتکب شدند گفت: مسئولان تیم استقلال روز بازی به ما زنگ می زنند و می گویند ما به اشتباه شورت و جوراب آبی با خود به مسجد سلیمان آورده ایم. شورت و جوراب استقلال در خارج از خانه باید سفید می بود. مجبور شدیم در اهواز و مسجد سلیمان در به در دنبال جوراب زرد و شورت سفید بگردیم.

مدیریت استقلال توانایی این را نداشتند که لباس درست همراه خود بیاورد

مرزبان در مورد این اتفاق ادامه داد:  این موضوع را هیچ کجا بیان نکردیم اما وقتی کار به جایی رسیده است که مدیران استقلال هوچی گری می کنند حال ما نیز این مسائل را بیان می کنیم. اگر تا الان این کار را نکرده بودیم به این علت بود که برای تیم استقلال و هوادارانش احترام قائل هستیم. مدیریت استقلال توانایی این را نداشتند که لباس درست همراه خود بیاورد. با این شرایط به هواداران ما حمله می کنند و می گویند که به ما توهین کرده اند. توهین را مدیران ارشد استقلال می کنند که مجبور می شوند به هواداران ما حمله کنند. هواداران استقلال این مسئله را خوب بدانند که هوچی گری مدیران تیمشان به خاطر این است که تیمشان نتیجه نمی گیرد و کار خودشان را نتوانستند درست انجام بدهند.

2 بازی متفاوت با تیم استقلال داشتیم

او در مورد 2 بازی که با استقلال داشتند توضیح داد: 2 بازی متفاوت با تیم استقلال داشتیم. در بازی اول ما با 3 مدافع میانی بازی را آغاز کردیم و تمرکزمان را روی این موضوع گذاشته بودیم که سرعت بازی مان در کناره های زمین بالا باشد. در بازی دوم سعی کردیم تیم استقلال را از جلو پرس کنیم. اما نکته این بود که در هر 2  دیدار ما بازی را بد آغاز کردیم. اما هر چقدر که از  زمان بازی ها می گذشت تیم ما منسجم تر عمل می کرد.

در جام حذفی با یک گل آفساید بازی را واگذار کردیم

مرزبان ادامه داد: در هر 2 دیدار خوب ظاهر شدیم و در جام حذفی با یک گل آفساید بازی را واگذار کردیم. در دیدار لیگ، جنجالی به وجود آمد که بازی را تحت تاثیر قرار داد. این 2 بازی یک تبلیغ خوب برای لیگ برتر فوتبال ایران بود و کسانی که این بازی را تماشا می کردند تا لحظه آخر آن را دنبال کردند و از سرعت بازی و شانس های گلی که 2 تیم داشتند لذت بردند.

بازیکنانم فهمیدند که می توانند تیم های بزرگ را شکست دهند

او در مورد نکته مثبت این 2 بازی برای تیمش گفت: نکته مثبت این 2 بازی برای تیم من این بود که بازیکنانم متوجه این موضوع شدند که قدرت مقابله با تیم های بزرگ ایران را دارند و می توانند با تمرکز بالاتر این تیم ها را شکست دهند. کیفیت بدنی بازیکنانم نسبت به گذشته بهتر شده است. روابط درون تیمی مان بهبود یافته است و ارتباط بسیار خوبی بین کادر فنی، بازیکنان، هواداران و مدیران باشگاه وجود دارد.

بازی آنقدر اخراجی داشت که می توانستیم با آن فیلم اخراجی ها را بسازیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد حواشی که بازی دوم این تیم مقابل استقلال داشت گفت: در این بازی آنقدر اخراجی داشتیم که می توانستیم با آن فیلم اخراجی ها را بسازیم. در صحنه هایی که کارت داده شد، داور بازی می توانست خیلی ساده تر برخورد کند و خیلی راحت تر بازی را کنترل کند. من از ابتدای بازی به مدیریت داور اعتراض داشتم.

در فوتبال ما نیمکت ها دائم به داور اعتراض می کنند

او در مورد اعتراض نیمکت تیم ها به داوری که در فوتبال کشورمان اتفاق می افتد گفت: در فوتبال ایران مشکلی بزرگی وجود دارد و آن پرخاش ها و اعتراضات شدید نیمکت تیم ها به داور بازی است. نیمکت ها دائم با داور حرف می زنند و درخواست کارت زرد و قرمز برای بازیکن حریف می کنند. این موضوع در فوتبال ایران تبدیل به یک عرف شده است و اگر مربی  یک تیم به داور پرخاش و اعتراض نکند می گویند روی تیمش تعصب ندارد. این حرفها از طرف یکسری افراد مبتدی و بی سواد عنوان می شود و به خاطر همین موضوع همه نیمکت ها شلوغ و پر از سر و صدا است. کمیته داوران نیز نظارت و مدیریتی در مورد این مسئله ندارد.

داوران در قضاوت هایشان محکم تر، شرافت مندانه و مساوی عمل کنند

 مرزبان در مورد انتظارش از داورها گفت: انتظارم از داوران لیگ این است که در قضاوت هایشان محکم تر، شرافت مندانه و مساوی عمل کنند.از داوران می خواهم که به هیچ مربی و نیمکتی باج ندهند و همه ی تیم ها را به یک چشم ببینند. داوران در زمین فوتبال قاضی هستند.جنجالی که در بازی با استقلال به وجود به بازیکن من توهین شد و به بازیکن تیم ما فحاشی کردند. این مسئله را من نمی پذیرم.

بازی هایی  که در پیش داریم هرکدام یک بازی 6 امتیازی محسوب می شود

او در مورد این موضوع که بازی های سختشان در لیگ را پشت سر گذاشته اند و از این به بعد روی کاغذ با تیم های ضعیفتری بازی خواهند داشت گفت: تیم های که با آن ها بازی داریم نیز دقیقا همین نگاه را به ما دارند. بازی هایی  که در پیش داریم هرکدام یک بازی 6 امتیازی محسوب می شود. هر تیمی که تمرکز و احساس بیشتری داشته باشد و از نظر بدنی همان در روز بازی شرایط خوبی اشته باشد طبیعتا بهتر می تواند به سمت جلو حرکت کند. تیم ما در این روز ها خوب بازی می کند اما در نتیجه گیری ناموفق بوده است. تلاش ملا این است که با مین فوتبال زیبا بتئانیم نتیجه را نیز برای خود کنیم. در نیم فصل یکسری تغییرات خواهیم داشت. تیم ما برای ماندن در لیگ برتر روی کاغذ نیاز به 8-9 برد دارد.  این کار بسیار سختی است اما رای رسیدن به اهدافمان باید انجامش دهیم.

تعطیلات لیگ به نفع ما بوده و توانستیم اطلاعات خوبی به بازیکنانمان بدهیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد تعطیلی لیگ گفت: تعطیلات لیگ به نفع ما بوده و توانستیم اطلاعات خوبی به بازیکنانمان بدهیم. فیلم 2 بازی با استقلال و بازی هایی که با سایپا و سپاهان داشتیم را برای بازیکنانمان گذاشتیم  عملکردشان را آنالیز کردیم. این کار به بازیکنان ما کمک می کند تا متوجه شوند چه کیفیتی در بازی ها داشته اند، نقاط ضعف و قوتشان چه بوده است، در کدام قسمت ها آسیب پذیر هستیم و کجا می توانیم بهتر عمل کنیم.

مسائل مالی باشگاه در حال رفع شدن است

او در مورد مسائل مالی باشگاه گفت: مسائل مالی باشگاه در حال رفع شدن است. بدهی هایی که به فدراسیون فوتبال داشته ایم پرداخت کرده ایم و در همین هفته پرداختی خوبی به بازیکنان خودمان خواهیم داشت. ما جزو معدود تیم هایی هستیم که بازیکنانمان بیش از 20 درصد قردادهایشان را دریافت کرده اند. لباس های جدیدی برای تیم سفارش داده ایم و همه ی این اتفاقات خوب را مدیون مدیریت جدید هستیم. دست در دست همدیگر در حال تلاش برای موفقیت تیم نفت مسجد سلیمان هستیم. هرگز اجازه نمی دهیم تا موضوعی باعث بهانه جویی بشود که چرا ما نتیجه نمی گیرم. اگر کسی قدمش را فراتر از خط های قرمز باشگاه بگذارد باید منتظر قلم شدن پایش باشد. این تیم یک خانواده است و اجازه نمی دهیم کسی در مورد ما حرف بدی بزند. این تیم متعلق به مردم مسجد سلیمان است.

 

انتهای پیام/