به گزارش پارس نیوز، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران امروز به مصاف تیم تایلند رفت و ۸۹ بر ۵۶ پیروز شد. شاگردان دستیار در کوارتر نخست این دیدار توانستند ۲۵ بر ۱۱ حریف خود را شکستند و با اختلاف امتیاز ایجاد شد حاشیه امنیتی را برای تیم ایجاد کنند.

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان کوارتر دوم را طوفانی آغاز کردند و با مهار بازیکنان تیم حریف اجازه ورود به سمت زمین خود را ندادند و این کوارتر را هم با امتیاز ۱۸ بر ۸ پیروز شدند تا در نهایت ۴۳ بر ۱۹ از حریف پیش افتند.

در کوارتر سوم تیم تایلند عملکرد بهتری نسبت به شاگردان دستیار داشت و توانست ۱۴ بر ۹ پیش افتد. تیم تایلند در ادامه توانست این اختلاف امتیاز را حفظ کند و ۱۹ بر ۱۳ جلو باشد.

تیم تایلند در این کوارتر عملکرد بهتری داشت اما صحبت های دستیار سرمربی تیم ملی کشورمان در کنار زمین توانست موثر باشد و اختلاف امتیاز به عدد ۲ برسد. در نهایت این کوارتر با نتیجه ۲۶ بر ۲۳ به سود تایلند تمام شد و در مجموع  تیم ایران ۶۶ بر ۴۵ از حریف خود پیش بود.

کوارتر چهارم این شاگردان دستیار بودند که بازی را در دست گرفتند و مانند نیمه نخست این بازی اختلاف امتیاز را با تیم حریف افزایش دادند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در نهایت موفق شد با نتیجه ۸۹ بر ۵۶ تیم تایلند را شکست دهد.