به گزارش پارس نیوز، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ بلژیک، تیم‌های یوپن و کورتریک به مصاف هم رفتند که در پایان یاران مرتضی پورعلی گنجی در تیم یوپن موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند.

در این مسابقه که مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش کشورمان ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم یوپن بازی کرد، او دچار مصدومیت از ناحیه پا شد اما این مصدومیت جدی نیست و پس از پایان بازی به ریکاوری و تمربنات فیزیوتراپی پرداخت تا بدون مشکل در تمرینات و اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی دوستانه با بولیوی آماده شود.

در روز نخست و معرفی بازیکنان به کادرفنی او با عصا مشاهده شد و در روزهای دیگر هم همراه با میکائیل موریرا به کارهای فیزیوتراپی می پرداخت و قرار است از فردا ( چهارشنبه ) در تمرینات روی چمن هم  حضور یابد اما احتمال دارد کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل تشدید نشدن مصدومیت او، از این بازیکن مقابل بولیوی استفاده نکند.

با توجه به وسواس کارلوس کی روش روی بازیکنان مصدوم، پورعلی گنجی با اضافه شدن به تمرینات هم باید ۲-۳ روز اول را با مربیان تیم ملی به صورت اختصاصی تمرین کند و سپس به کار‌های تیمی بپردازد که با توجه به کمبود وقت و حضور مدافعانی مانند محمدرضا خانزاده ( الاهلی قطر ) - پژمان منتظری ( استقلال تهران ) - سید مجید حسینی ( ترابوزان ترکیه ) - روزبه چشمی ( استقلال تهران ) و آرمین سهرابیان ( استقلال تهران ) به نظر می رسد احتمال بازی کردن پورعلی گنجی کم است.

تیم ملی قرار است ۲۴ مهر در ورزشگاه آزادی و در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف بولیوی برود و همچنین جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از دی ماه ۱۳۹۷ در دبی آغاز می‌ شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است.