به گزارش پارس نیوز، رابطه جواد نکونام و محمد عباس‌زاده در بدترین حالت خود قرار دارد. سرمربی و کاپیتان نساجی حسابی با هم به مشکل خورده‌اند و این مساله را می‌شود خیلی ساده در بازی‌های نساجی دید. درست بعد از بازی پرسپولیس و نساجی که با شکست شاگردان نکونام همراه بود، اختلافات نکونام و عباس‌زاده شروع شد و بعد از آن بازی مهاجم محبوب نساجی دیگر روی ترکیب اصلی تیمش را ندید و تنها به‌عنوان بازیکن تعویضی شانس بازی پیدا کرد. گفته می‌شود تشویق عباس‌زاده توسط هواداران پرسپولیس، واکنش این بازیکن به این تشویق‌ها و البته عملکرد نه‌چندان خوب این مهاجم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، باعث شده ارتباط سرمربی و ستاره نساجی تیره شود.
پیش از بازی نساجی و سپاهان در جام‌حذفی هم قرار بود عباس‌زاده برای نساجی بازی نکند اما مصدومیت چند بازیکن باعث شد نکونام مانند بازی‌های گذشته از کاپیتان تیمش به‌عنوان بازیکن ذخیره استفاده کند، عباس‌زاده هم بعد از ورود به زمین عملکرد چندان خوبی نداشت و در ضربات پنالتی هم، یک پنالتی مهم را هم از دست داد تا در حذف تیمش نقش مهمی داشته باشد.
به‌نظر می‌رسد باید به‌زودی منتظر پایان همکاری نکونام و عباس‌زاده باشیم، اتفاقی که شاید در نیم‌فصل لیگ برتر رخ دهد و عباس‌زاده از نساجی جدا شود. نزدیکان نکونام می‌گویند غرور بیش از حد عباس‌زاده در زمین و تمرینات و البته عملکرد ضعیف این بازیکن در زمین باعث شده نکونام قید استفاده از مهاجم تیمش را بزند و احتمالا در نیم‌فصل مهاجم جدیدی به نساجی ملحق خواهد شد.
البته برخی هواداران نساجی که خیلی هم با عینک خوش‌بینی به مسائل نگاه نمی‌کنند، معتقد هستند پرسپولیسی‌بودن عباس‌زاده و استقلالی‌بودن نکونام بزرگ‌ترین دلیل اختلاف این دو محسوب می‌شود. عباس‌زاده فصل گذشته را هم با سایپا در لیگ برتر شروع کرد اما در نیم‌فصل اجازه گرفت به نساجی برگردد تا به لیگ برتری شدن نماینده مازندران کمک کند و حالا ظاهرا بار دیگر باید جدایی در نیم‌فصل را تجربه کند، هرچند بعید است که دوباره به دسته اول برگردد.