به گزارش پارس نیوز، سولماز بازرگان اظهار کرد: از این که توانستم با رکورد 27 متر و 94 سانتی متر مقام سوم این بازیها را از آن خود کنم خوشحال هستم.

وی اضافه کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و حریفان من که اول و دوم شدند، نفرات اول و دوم مسابقات پارالمپیک هم هستند.

بازرگان افزود: دو و میدانی یک رشته رکوردی است و قبل از بازیها هم می توان از نتایج آن پیش بینی نزدیک به واقعیتی داشت. پیش بینی من قبل از این مسابقات همین مدال برنز بود که به آن رسیدم.

بانوی ملی پوش کشورمان خاطر نشان کرد: میزبانی خوب است اما می توانست بهتر از این هم باشد.

وی در پایان از خانواده اش، مربی اش، فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک که حمایت های خوبی از او داشتند تشکر کرد و گفت همه این عوامل در موفقیت من در جاکارتا سهم داشتند.

احمدی: به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کردیم

پرتابگر طلایی کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی 2018 تأکید در این بازی‌ها به چیزی که می‌خواسته دست پیدا کرده است.

محمدرضا احمدی پس از دستیابی به مدال طلای ماده پرتاب وزنه کلاس F33 بازی‌های پاراآسیایی 2018 اظهار داشت: رقابت خوبی بود. خدا را شکر مشکلات برطرف شد و توانستیم به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. برای این مدال عرق ریخته بودیم و انتظار همین مدال (مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی) را داشتیم.

وی در ادامه سطح بازی‌های پاراآسیایی اندونزی را مطلوب خواند و گفت: همه چیز خوب است. هم رقابت ورزشکاران، هم عملکرد داوران، ساعت برگزاری و شرایط دهکده بازی‌ها هم خیلی خوب است و برای کشوری در شرق آسیا میزبانی در این سطح خوب بوده است.

پارادوومیدانی‌کار طلایی کشورمان در پایان تصریح کرد: ماده تخصصی من پرتاب وزنه است، اما پس فردا در پرتاب نیزه هم رقابت خواهم کرد. تمام سعی‌ام را خواهم کرد در این ماده هم به مدال طلا دست پیدا کنم.

مهدی علیزاده: در پرتاب نیزه جبران می‌کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی به جاکارتا، مهدی علیزاده پس از دستیابی به مدال برنز ماده پرتاب وزنه کلاس F33 بازی‌های پاراآسیایی 2018 اظهار داشت: نتیجه‌ام اصلاً رضایتبخش نبود و عامل اصلی‌اش فنی و مربیگری است.

وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم تقصیر را گردن کسی بیاندازم و خودم در ثبت این نتیجه مقصر بودم، اما اعتقاد دارم در ناکامی و پیروزی یک ورزشکار نقش اول را مربی دارد و بعد ورزشکار.

این ورزشکار پارادوومیدانی ایران همچنین تصریح کرد: همه چیز در دهکده و بازی‌های پاراآسیایی خوب و عالی است و نقص و عیبی ندارد.

علیزاده در پایان گفت: این آخرین مسابقه من در پرتاب وزنه کلاس F33 بود و دو روز دیگر در پرتاب نیزه رقابت خواهم کرد. قطعاً در پرتاب نیزه جبران می‌کنم تا با مدالی خوشرنگ خداحافظی کنم.