به گزارش پارس نیوز، 

در مورد تائیدیه قهرمانی اش در المپیک لندن که پس از گذشت شش سال برای مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان از سوی IOC ارسال شده است، اظهار داشت: چند روز پیش بود که شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک با من تماس گرفت و عنوان کرد تائیدیه قهرمانی‌ام در المپیک لندن از سویکمیته بین المللی المپیک ارسال شده است. در هر صورت خوشحالم که می توانم به این امر برسم، اگر چه توقع داشتم فدراسیون وزنه برداری و کمیته ملی المپیک این خبر را رسانه‌ای کنند اما برایم عجیب است که چطور این کار را انجام ندادند. البته دور از انصاف است که نگویم مسئولان فدراسیون در این مدت خیلی کمک حالم بودند تا به حق قانونی ام برسم. اکنون هم با مساعدت مسئولان کمیته ملی المپیک ایران و فدراسیون وزنه برداری کشورمان قرار شده همراه تیم ملی به ترکمنستان بروم و در جریان برگزاری مسابقه جهانی ۲۰۱۸ ترکمنستان مدالم را دریافت کنم.

انتظار دارم حقم را بدهند تا با انگیزه به میادین باز گردم

او در مورد پاداشی هم که قرار است به او تعلق بگیرد، گفت: با وجود بی مهری های فراوانی که در بازی‌های المپیک لندن توسط ورزشکاران کشورهای دیگر در حقم صورت گرفت اما انتظار دارم در کشور خودم حقم را بدهند. در آن سال جوایز متعددی علاوه بر سکه‌هایی که تصویب شده بود، به قهرمانان المپیک داده شد ،  به هر حال انتظار دارم حقم را بدهند تا انگیزه‌ای شود که بتوانم دوباره به میادین قهرمانی برگردم.

با وجود بهتر شدن مصدومیتم اما نمی خواهم ریسک کنم

محمد پور درباره شرایطش هم گفت: خوشبختانه مصدومیتم نسبت به گذشته بهتر شده و در حال گذراندن دوران نقاهت هستم تا هر چه سریع تر با تقویت کردن عضلات دستم دوباره به میادین باز گردم. البته هنوز مشخص نیست چه زمانی به مسابقات باز خواهم گشت زیرا هنگام بلند کردن وزنه در حرکت یکضرب مقداری اذیت می شوم و امکان دارد در صورت بازگشت مجددا با آسیب دیدگی مواجه شوم و به همین علت نمی خواهم ریسک کنم.
 
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن درباره اینکه با مشخص شدن اوزان جدید در چه وزنی به روی تخته خواهد رفت، گفت: اگر چنانچه همه چیز طبق روال پیش برود در صدد هستم تا در دسته 109 کیلوگرم حضور یابم و امیدوارم بتوانم در این وزن خوب عمل کنم و  نتیجه مناسبی بگیرم.

اگر واقع بین باشیم شانسی برای قرار گرفتن در بین تیم های برتر نداریم

دارنده مدال طلا جهان درباره اینکه با توجه به غیبت نفرات تاثیر گذار تیم ملی در مسابقات جهانی عشق آباد شانسی برای کسب تکرار عنوان قهرمانی داریم یا خیر، تصریح کرد: شرایط امسال تیم ملی با سالیان گذشته قابل قیاس نیست چرا که اکثر نفرات با تجربه تیم ملی مانند سلیمی، رستمی و علی حسینی در اردوی تیم ملی حضور ندارند و به طور حتم با این وضعیت شرایط سخت تری پیش روی مان خواهد بود. به نظرم ملی پوشان باید مقداری حواسش شان را جمع کنند تا انشاالله بتوانند با عملکردی خوب خلاء نفرات با تجربه را به خوبی پوشش دهند. اگر واقع بین باشیم با توجه به بازگشت کشورهای محروم پس از اتمام دوران محرومیت بعید به نظر می رسد تا در حضور تیم های قدرتمند شانسی برای رفتن روی سکو داشته باشیم.
 

بی اعتنایی مسئولان ورزش کشور باعث شده تا متقاضیان حضور در وزنه برداری کاهش یابند

عضو تیم ملی وزنه برداری با انتقاد از رسیدگی کم مسئولان ورزش کشور به ورزشکاران رشته وزنه برداری گفت: همین شرایط است که باعث شده متقاضیان حضور در رشته وزنه برداری سال به سال کمتر شوند. باید بگویم چنانچه این روند ، بی اعتنایی مسئولان نسبت به وزنه برداران ادامه داشته باشد مطمئنا لطمات جبران ناپذیری در سالیان آینده به پیکره وزنه برداری وارد خواهد شد.
 

بهداد در اوج و شکوهمندانه از وزنه برداری رفت

محمد پور درباره خداحافظی بهداد سلیمی هم گفت: با توجه به اینکه او از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی بود و گاه بیگاه با مصدومیت مواجه می شود به نظرم برعکس سایر ورزشکاران شکوهمندانه و در اوج با وزنه برداری وداع کرد. با توجه به تجربیات و مدال های گران بهایی که او در این سال ها بدست آورده می تواند دیر یا زود در جبهه های دیگر به ورزش کشورمان خدمت کند.


انتهای پیام/