به گزارش پارس نیوز، پرسپولیس در این فصل یک برنامه مشخص دارد. یک ساعت به حریف فرصت تنفس می‌دهد، سپس انقدر حمله می‌کند که تا قبل از دقیقه ۸۰ گل بزند. ۴ گل در لیگ و همچنین صعود دراماتیک به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا با همین فرمول به دست آمد. پرسپولیس این فصل در این بازه دقیقه ۶۵ تا ۸۰ گلی هم نخورده است.

 

اولین برد مقتدرانه این فصل پرسپولیس در همین بازه پانزده‌ دقیقه‌ای رقم خورد. شاگردان برانکو که تا دقیقه ۶۵ بازی با فولاد به برتری یک گله رضایت داده بودند، موتورشان روشن شد و تا قبل از دقیقه ۷۵ اختلاف را به سه گل افزایش دادند. پرسپولیس بعد از آن دیگر گل نزد تا طولانی‌ترین انتظار گل زدن این تیم در دوران برانکو ثبت شود. بعد از دو تساوی بدون گل، پرسپولیس گل بعدی‌اش را هم در همین بازه به ثمر رساند. علی علیپور در دقیقه ۶۸ بازی با نفت آبادان، دروازه این تیم را باز کرد. گل برتری شاگردان برانکو در تقابل با نساجی هم دقیقه ۷۰ به ثمر رسید.

 

این دقایق ترسناک را شاگردان برانکو در آسیا هم تکرار کردند. پرسپولیسی که بازی رفت با الدحیل را شکست خورده بود، در بازی برگشت به لطف گلزنی در دقایق ۷۴ و ۷۷ کار حریف را یکسره کردند و راهی چهار تیم برتر آسیا شدند.

گل‌های این فصل پرسپولیس در دقایق ۶۵ تا ۸۰

فولاد؛ منشا- دقیقه ۶۵

فولاد؛ نعمتی- دقیقه ۷۴

نفت آبادان؛ علیپور- دقیقه ۶۸

نساجی؛ گل به خودی- دقیقه ۷۰

الدحیل؛ گل به خودی- دقیقه ۷۴

الدحیل؛ منشا- دقیقه ۷۷