به گزارش پارس نیوز، 

منصور نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا شما در ترکیب کادرفنی اعزامی به مسابقات جام جهانی چین حضور دارید یا خیر، گفت: من در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی روسیه و بازی‌های آسیایی اندونزی بودم و خوشبختانه تیم ملی در هر دو رویداد موفق به کسب بهترین نتایج شد اما در ترکیب کادرفنی اعزامی به مسابقات جام جهانی چین نیستم و زمانی که با ملکی مدیر تیم‌های ملی تماس گرفتم او این موضوع را به بنده ابلاغ کرد. به هر حال مسئولان فدراسیون تصمیم‌گیرنده هستند و آنها صلاح دانستند که در این رقابت‌ها حضور نداشته باشم.

مربی تیم ملی ووشو در پاسخ به این سؤال که نتایج بازی‌های آسیایی اندونزی از نظر شما چطور بود، اظهار داشت: خوشبختانه ما در بازی‌های آسیایی اندونزی نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم و در فینال مسابقات ۳ نماینده داشتیم که باید با چینی‌ها مبارزه می‌کردند. فرود ظفری بازی را به حریف چینی خود واگذار کرد، اما سیفی و آهنگریان موفق شدند حریفان چینی خود را شکست دهند. البته رضا سبحانی به حریف اندونزیایی خود بازی را واگذار کرد؛ به نظرم آنها در سفر به ایران و اردوی مشترکی که با آنها داشتیم رضا را خیلی خوب آنالیز کرده بودند.

نوروزی در پاسخ به این سوال که تفاوت ما با سانداکاران چینی چیست، گفت: چینی‌ها در تغییر تکنیک، تاکتیک خیلی بهتر از ما هستند. آنها استاد این کار هستند. بچه‌های ما از لحاظ بدنی از چینی‌ها در جاکارتا آماده‌تر بودندو به همین دلیل توانستیم آنها را شکست دهیم، اما از لحاظ تکنیک و تاکتیک چینی‌ها بهتر از ما بودند. به هر حال ووشو ورزش ملی چینی‌ها است مثل اینکه آلمانی‌ها مقابل کشتی‌گیران ایران قرار بگیرند و قطعاً برنده ما هستیم چون کشتی ورزش ملی کشور ما است.

مربی تیم ملی ووشو در پاسخ به این سؤال که چه زمانی می‌رسد بتوانیم از لحاظ تکنیک و تاکتیک به چینی‌ها برسیم، عنوان کرد: بستگی به نوجوانان و جوانان ما دارد و مربیان که بتوانند آنها را آماده کنند و به تیم ملی بزرگسالان تزریق کنند، این موضوع زمانبر است و قطعاً ۴ - ۵ سال آینده این نفرات به تیم ملی ما تزریق می‌شود و قطعاً ما در آینده سانداکاران خوبی را در تیم ملی خواهیم داشت.

نوروزی در پایان صحبت‌های خود، گفت: ما در مجموع مردان و بانوان بهترین نتیجه را کسب کردیم و حتی بهتر از این هم می‌توانستیم نتیجه بگیریم. به هر حال نفراتی که به مسابقات اعزام شدند پس از انتخابی موفق شدند که به تیم ملی برسند. قطعاً ما در دوره‌های بعدی می‌توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/