به گزارش پارس نیوز، حسن روشن درباره بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و با آنکه بار فنی قابل توجهی برای دو تیم نداشت اما ۳ امتیاز بازی کسب شد و استقلالدست پر خوزستان را ترک کرد.

وی افزود: البته متوجه تفکرات شفر در انجام تعویض‌هایش نشدم و نمی‌دانم چرا دست به این جا‌به‌جایی‌ها زد. اگر بخواهم کلی بگویم نیمکت ذخیره‌های استقلال اصلا آرامش نداشت و این استرس و عدم آرامش به بازیکنان داخل زمین هم کشیده شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: در ابتدا سرپرست تیم و خود سرمربی باید آرامش داشته باشند تا بازیکنان بتوانند تاکتیک‌ها را در زمین پیاده کنند. اگر هر اتفاقی در جریان بازی می‌افتد و یک باشگاه به نحوه قضاوت داور اعتراض دارد بهتر است سرپرست تیم جلو بیاید و باعتراض کند نه اینکه همه تیم از نیمکت بلند شوند و به وسط زمین بیایند. در استقلال عدم هماهنگی بین کادر فنی و سرپرست تیم وجود دارد و هرکسی برای خودش تصمیم می‌گیرد.

روشن در مورد وضعیت شفر در استقلال گفت: کمیته فنی بسیار خوبی در استقلال تشکیل شده و این پیشکسوتان می‌توانند به استقلال کمک کنند، اما متاسفانه این افراد هیچ نقشی در آوردن شفر به ایران نداشتند و بر این اساس هم این مربی حرف‌های کمیته فنی را قبول نمی‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: سرمربی تیم باید با نظر کمیته فنی انتخاب شود تا بتواند از او گزارش عملکرد دریافت کند. سرمربی باید پاسخگو باشد تا شفاف‌سازی صورت گیرد. من به عنوان یک استقلالی و هواداران باید بدانیم که شفر چه می‌کند و چه برنامه‌ای برای آینده استقلال دارد، کدام بازیکن را می‌خواهد و کدام را نمی‌خواهد.

پیشکسوت فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر شرایط استقلال به همین شکل ادامه یابد، اختلافات زیاد می‌شود و آرامش به طور کامل از تیم دور و مشکلات تیم بیشتر خواهد شد.