به گزارش پارس نیوز، 

پس از پایان نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در راه جام ملت های آسیا 2019 امارات و پیروزی مقابل ازبکستان در دیداری دوستانه، دومین اردوی شاگردان کی روش هم از دیروز ( جمعه - 13 مهرماه ) آغاز شد و تا 25 مهر ادامه دارد و قرار است یوزهای کشورمان 24 مهرماه به مصاف بولیوی بروند.

طبق اعلام پیشین فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش، اردوی سوم تیم ملی از 16 آبان تا 29 آبان برگزار می‌شود و در این اردو هم یک بازی دوستانه برگزار خواهد شد. طبق اعلام وین کانینگهام، مسئول امور رسانه ای تیم ملی ترنیداد و توباگو، قرار است تیم های ملی ایران و این کشور 15 نوامبر (24 آبان)  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و دنیس لاورنس، سرمربی تیم ترینیداد در این باره بیان کرد: ایران اتفاقی در رده 33 رده بندی فیفا نیست این تیم در جام جهانی نمایش خوبی داشت. آنها برای جام ملت های آسیا آماده می شوند و  ما برای جام ملت های آمریکا.

آشنایی با تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو/ بدون افتخار با حضور لژیونرهای عربستانی و فنلاندی!

برای آشنایی با کشور ترینیداد و توباگو بهتر است بدانید که کشوری در آب‌های دریای کارائیب است و با توجه به تولید ناخالص داخلی زیادش، یکی از ثروتمندترین کشورهای این منطقه به شمار می‌رود. این کشور در شمال شرق ونزوئلا و جنوب گرانادا قرار دارد و از 2 جزیره اصلی ترینیداد و توباگو و چند جزیره کوچک تشکیل شده است. این کشور منابع زیادی از نفت و گاز دارد و جزء مستعمرات انگلیس بود که در سال 1962 توانست استقلال خود را به دست آورد.

جمعیت این کشور حدود یک میلیون و 500 هزار نفر است و محصولات این کشور شامل نفت، گاز طبیعی مایع، متانول، آمونیاک، اوره، فرآورده‌های استیل، نوشیدنی، غله، شکر، کاکائو، قهوه، مرکبات، سبزیجات و گل است که به کشورهای آمریکا، جامائیکا و اسپانیا صادر می‌شود.

تیم ملی فوتبال این کشور نخستین بازی رسمی خود را در سال 1905 مقابل گینه انجام داد که با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. پرگل ترین بازی تاریخ این کشور هم مقابل " آروبا " شکل گرفت که به پیروزی 11 بر صفر رسیدند و در دیدار مقابل مکزیک هم که 7 بر صفر شکست خوردند، متحمل سنگین ترین شکست در تاریخ کشورشان شدند.

آشنایی با تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو/ بدون افتخار با حضور لژیونرهای عربستانی و فنلاندی!

قرمرزها سابقه یک بار حضور در جام جهانی را دارند که مربوط به سال 2006 می شود و با تیم های انگلیس، سوئد و پاراگوئه در گروه B همگروه بودند و با تحمل 2 شکست مقابل سه شیرها ( لقب تیم ملی انگلیس ) و پاراگوئه و کسب تساوی صفر بر صفر مقابل سوئد، قعرنشین گروه و حذف شدند. همچنین سابقه 15 بار حضور در مسابقات کونکاکاف (کنفدراسیون اتحادیه فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب) را دارند که تنها افتخارشان کسب مقام نایب قهرمانی سال 1973 است.

جنگ آوران سوکا ( لقب تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو ) در جدیدترین رده بندی فیفا در رده 90 قرار دارند و سرمربی این تیم دنیس لاورنس 44 ساله است. این مربی سابقه بازی برای سوانسی انگلیس و چند تیم تایلندی را دارد و دوران مربیگری را هم با تیم ملی ترینیداد آغاز کرده است.

بیشترین تعداد بازی در تاریخ فوتبال این کشور برعهده " آنگوس او" است که در سال های 1994 تا 2005 حدود 117 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داد و 34 گل به ثمر رساند. همچنین استرن جان مهاجم سابق این تیم هم در 115 بازی موفق شد 70 گل به ثمر برساند تا آقای گل فوتبال ملی کشورش شود.

آشنایی با تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو/ بدون افتخار با حضور لژیونرهای عربستانی و فنلاندی!

از ستاره های تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو می توان به ماروین فیلیپ ( دروازه بان ) عضو باشگاه مرکزی این کشور، دنیل کرایوس ( مدافع ) بازیکن الاوربا عربستان، یاوین جونس ( مدافع ) بازیکن دارمشات آلمان، هیلند ( هافبک ) بازیکن باشگاه الفیصلی عربستان، گوئرا ( هافبک ) بازیکن تیم چارلوت باتری آمریکا و ... اشاره کرد.

همچنین نیمی از این تیم لژیونر هستند که اسامی آنها به شرح زیر است:

دنیل کرایوس و هیلند - عربستان

یاوین جونس - آلمان

آبری دیوید - شاهدون وینچستر - فنلاند

شلدون باتایو - قزاقستان

کستان جولیان - اسلواکی

عطاالله گوئرا ، کوان جئورج و ناتان لویس - آمریکا

لستون پائول و ریکاردو جان - السالوادور

ترینیداد و توباگو در 8 بازی آخر رسمی و دوستانه اش متحمل 2 شکست مقابل مکزیک و پاناما شده و آمریکا، امارات و گوادلوپ شکست داده و در تقابل با گینه - گرانادا و مارتینیک به تساوی رسیده است.

آشنایی با تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو/ بدون افتخار با حضور لژیونرهای عربستانی و فنلاندی!

تیم های ملی ایران و ترینیداد و توباگو، 8 ژوئن 2014 در مسابقه دوستانه به مصاف هم رفتند که ایران 2-0 به پیروزی دست یافت. گل های شاگردن کی روش را احسان حاج صفی و رضا قوچان نژاد به ثمر رساندند.


انتهای پیام/