به گزارش پارس نیوز، قرمزها 5 مهر با استقلال بازی کردند و‌10‌مهر به قطر رفتند و از برنامه فشرده اول سربلند بیرون آمدند اما همچنان چند مقطع سخت در برنامه تیم پرسپولیس دیده می‌شود.

 

پرسپولیسی‌ها هم‌اکنون یک بازی معوقه با نود ارومیه دارند و در صورت صعود باید با سپیدرود بازی کنند.

 

همچنین با توجه به فاصله کم بازی با پیکان، السد و سایپا، احتمالا دیدار پرسپولیس مقابل تیم‌های همشهری لغو می‌شود و به جای آن دیدار جام حذفی این تیم به انجام می‌رسد. تعویق 2 بازی لیگ برتری، تبعات سختی برای تیم محروم‌ برانکو ایوانکوویچ خواهد داشت و باعث فشرده‌تر شدن برنامه‌شان می‌شود.

 

صعود به فینال، احتمالا یک یا 2 بازی دیگر پرسپولیس را هم به تعویق می‌اندازد و این موضوع با توجه به این‌که پرسپولیس از کمبود بازیکن رنج می‌برد و همچنین در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و امید نیز نمایندگان پرتعدادی دارد، کار را برایشان سخت‌تر خواهد کرد. شاید پرسپولیسی‌ها امیدوار باشند بازی‌های معوقه به پس از ۲۸ آذر موکول شود تا بتوانند از خریدهای جدیدشان استفاده کنند؛ مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری و سروش رفیعی، بازیکنانی هستند که در زمستان به فهرست پرسپولیس اضافه می‌شوند و کار برانکو را در‌ ادامه فصل راحت‌تر می‌کنند.

 

بدون‌شک با توجه به اهمیت قهرمانی در آسیا، برانکو ایوانکوویچ این رقابت را ارجح‌تر می‌داند و انتظار باشگاه پرسپولیس نیز همکاری بیشتر سازمان لیگ در این زمینه است؛ هرچند‌ باشگاه‌هایی چون پیکان آمادگی خود را برای همکاری با قرمزها‌ اعلام کرده‌اند.