به گزارش پارس نیوز، 

سیامک فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیروزی مقابل مقاومت تهران در جام حذفی اظهار کرد: هدف اصلی داماش گیلان در فصل جاری، صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول است و در جام حذفی نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه حمایت هواداران پرشور داماش وظیفه بازیکنان و کادر فنی را سنگین‌تر می‌کند بیان کرد: با تمام وجودمان برای پیراهن مقدس داماش می‌جنگیم و صعود به لیگ دسته اول حق هواداران داماش است.

سرمربی داماش گیلان با اذعان به بازی جوانمردانه دو تیم افزود: صعود به مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی هدیه ما به هواداران داماش است که در سرما و گرما حامی و پشتیبان تیم هستند.

فراهانی با اشاره به مصدومیت علی آل کثیر در جریان بازی تصریح کرد: پیش‌ از این نیز بازیکنانی نظیر محمد رستمی، آرمین منفرددوست، کنعان طاهرنژاد و مرتضی حیدری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی داماش یک تیم 25 نفره است و هر بازیکنی به زمین می‌رود با تمام وجود بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه با برنامه مقابل چوکا در لیگ دسته دوم به میدان می‌روند بیان کرد: لیگ دسته دوم اولویت اصلی ما است و امیدواریم انتظار هواداران داماش پس از سه فصل در لیگ دسته دوم را خاتمه داده و به لیگ دسته اول صعود کنیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان با پیروزی مقابل مقاومت تهران در مرحله یک‌هشتم پایانی به جمع هشت تیم برتر جام حذفی فصل 97-98 راه یافت.

انتهای پیام/