به گزارش پارس نیوز، حواشی ستاره جوان استقلال هم چنان ادامه دارد.

 

 مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال در بازی حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان وقتی تعویض شد کاری را کرد که نشان داد هنوز هم به حواشی ارتباط نزدیکی دارد!

 

ظاهرا قرار نیست این جوان اول بوشهری استقلال درست بشود! شاید خیلی ها فکر می کردند پارسال وقتی آن بلا (سانحه رانندگی) بر سر مهدی قائدی و همراهانش آمد و یکی از دوستان نزدیکش را از دست داد و خودش هم از مرگ حتمی نجات پیدا کرد، درس عبرتی شد که سرش را پایین بیندازد و بدون حاشیه فوتبالش را ادامه دهد، اما کارهای اخیر او نشان می دهد، جوان آینده دار آبی ها دوست دارد به بخت اش لگد بزند و راه دیگری را برود.

 

او که هنوز هم دادگاهی اش به خاطر فوت احمد شاکر (جوانی که در تصادف فوت شد) باز است و تکلیفش مشخص نشده، به مشکلاتش اضافه می کند. همین چند وقت پیش بود که در مسابقات المپیک جاکارتا با مدل موی عجیب برای تیم ملی بازی کرد که نشان می داد او به مدل شدن و سایر مسائل بیشتر اهمیت می دهد تا فوتبال!

 

قائدی که همین دربی ۸۸ را هم تجربه کرد و شفر در مهمترین بازی تیمش به او میدان داد، مرد مو سفید یک لحظه هم فکرش نمی کرد بر سر به تعویض تاکتیکی یا غیره دست پیرمرد آلمانی را رد کند و بطری آب را به زمین بیندازد! وینفرد شفر آلمانی در بازی حذفی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان دقیقه ۹۰ قائدی را به زمین فرستاد و در دقیقه ۱۱۱ به هر دلیلی مجبور شد او را از زمین بیرون بکشد. وقتی قائدی با چنین صحنه ای مواجه شد؛ آرام آرام زمین را ترک کرد و بدون اینکه با مربی که حداقل ۳ برابر او سن دارد دست دهد، با قیافه درهم ریخته به سمت نیمکت رفت! جالب اینجاست تدارکات تیم هم که حدود سه برابر قائدی سن دارد وقتی بطری آب را به قائدی داد، وسط راه بطری را هم با ناراحتی به زمین انداخت تا همه را متعجب کند!

 

او به این چند حرکت نشان داد هنوز هم با اتفاقاتی رخ داده سرش به “سنگ” نخورده است. یا به قول قدیمی ها سرش هنوز هم “باد” دارد. مهدی قائدی که در فوتبال استعداد فوق العاده ای دارد، متاسفانه در حواشی نیز دست کمی از فوتبالش ندارد و راهی را می رود که به “ناکجا آباد” ختم می شود. اگر او همین راه را برود آینده اش همانی می شود که در فوتبال ایران کم نداشتیم.