به گزارش پارس نیوز، 

بیژن ذوالفقارنسب حضور رییس فدراسیون فوتبال در نشست کانون مربیان عنوان کرد: جلسه کانون مربیان ایران را داشتیم که هر دو هفته یک بار برگزار می شود. امروز آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال افتخار دادند و در این نشست شرکت کردند. در این جلسه ضمن ارائه گزارش‌های مرتبط به رییس فدراسیون فوتبال، موضوعات دیگری را مطرح کردیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال نسبت به بحث مربیان باسابقه کاملا احساس مسئولیت می‌کند و این موضوع در صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال مشخص بود. در کانون مربیان، افراد خوش فکری هستند که می‌توانند در زمینه های مختلف به فدراسیون فوتبال کمک کنند.کما اینکه در حال حاضر هم جمعی از همکاران ما هم در کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال مشغول هستند. قول مساعد رییس فدراسیون باعث خوشحالی کانون مربیان است و خصوصا در بحث برگزاری روز جهانی مربی با فدراسیون فوتبال برنامه ریزی های مشترکی را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست مذاکراتی درباره شفاف سازی فعالیت‌های کانون مربیان صورت گرفت. متاسفانه در برخی استان‌ها هنوز شرح وظایف کانون مربیان ایران، مشخص نیست و در برخی زمینه‌ها اختلاف نظرهایی هست که عمدتا سلیقه‌ای است. به طور حتم در فرصت مناسب همه هیات های فوتبال استان‌ها همکاری صمیمانه ای را با کانون مربیان در استان ها انجام خواهند داد.

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: رییس فدراسیون فوتبال در این نشست علاقمندی خود را برای همکاری طرفین نشان داد. دوستان پیشکسوت در جلسه امروز از عملکرد فدراسیون فوتبال ابراز رضایت کردند. باید گفت که جامعه فوتبال از عملکرد فدراسیون رضایت دارد. 5 ستاره شدن فوتبال ما عنوان بسیار مهم و بزرگی بود که در ماه‌های اخیر رخ داد. حضور تیم های ملی مختلف ما در سطح اول جهانی موید این نکته بود که فوتبال ما متحول شده است و روند رو به رشد است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/