به گزارش پارس نیوز، 

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان، در مورد معیارهای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای انتخاب بازیکنان ملی پوش گفت: معیارهای کی روش برای انتخاب بازیکنان تیم ملی شکل مشخصی ندارد. انتخاب های کی روش بیشتر دلی و سلیقه ای است. با توجه به نفرات دعوتی مشخص است که بازی های لیگ اصلا از طرف کادر فنی دنبال نمی شود. کی روش بیشتر بر اساس خواست شخصی خود بازیکنان را به تیم ملی دعوت می کند و انتخاب هایش بر اساس صلاحیت نفرات و مسائل فنی نیست.

او در این مو ادامه داد: به طور مثال سید جلال حسینی که در حال حاضر بهترین بازیکن تیم پرسپولیس است اما به تیم ملی دعوت نمی شود. انگار که تیم ملی را تبدیل به بخش خصوصی کرده اند. آن هایی که مستحق تیم ملی هستند و باید دعوت می شدند در این لیست حضور ندارند. 

درخشان در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد کی روش در زمان حضورش در تیم ملی و نتایج قابل قبولی که کسب کرده است آیا می توان اینگونه در مورد لیست تیم ملی به او انتقاد کرد گفت: تیم ملی در این دوران نتیجه فوق العاده ای تا به الان نگرفته است. مگر ما قهرمان جام جهانی شدیم؟ ما در جام جهانی فقط دفاع کردیم و نهایتا از دور رقابت ها کنار رفتیم.انتخاب های کی روش بیشتر دلی و سلیقه ای است.. تحقیق کنید تا بفهمید در مورد فوتبال ما چه نظرهایی دارند.

او ادامه داد: نمی توان گفت تیم ملی در دوران کی روش بد بوده، تیم ما خصوصیت های خوبی هم داشته اما می توانستیم خیلی بهتر از این ها باشیم و فوتبال زیباتری به نمایش بگذاریم و کیفیت بالاتری داشته باشیم که متاسفانه در جام جهانی این کیفیت را  نداشتیم.


انتهای پیام/