به گزارش پارس نیوز، 

درحالیکه کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله دنیای فوتبال قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کرد و در بازی دوستانه با ازبکستان بدون قرارداد روی نیمکت تیم ایران نشست اما ساعتی پیش کورا به نقل از، روزنامه امارات الیوم مدعی شد که یکی از باشگاه های این کشور درحال مذاکره با کارلوس کی روش است.

به نظر می رسد یکی از باشگاه های الشباب و الاهلی درحال مذاکره با کی روش هستند و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد. البته چندی پیش، رسانه های مکزیک هم از پیوستن احتمالی کی روش به تیم ملی کشورشان خبر داده بودند که تکذیب شد. 

ادعای رسانه‌ اماراتی: کی روش با یک باشگاه ما مذاکره کرده است

با اعلام مهدی تاج در تاریخ یک مهر 1397 کی روش قراردادش را با 4 متمم تا پایان جام ملت های آسیا 2019 امارات امضا کرد که به شرح زیر است: 

1- حمایت همه جانبه از تیم ملی و اولویت قراردادن پشتیبانی از این تیم نسبت به باشگاه ها

2- دیدارهای دوستانه و اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال در زمان مقرر برگزار و برحسب رقیبانی که تیم ملی باید به مصاف آنها برود امکانات خوبی هم فراهم شود.

3- فدراسیون باید حقوق مربیان تیم ملی و پاداش آنها با بازیکنان تیم ملی را به موقع پرداخت کند و در نهایت این امر تنها یک هفته از تاریخ مقرر به تاخیر بیفتد.

4- فدراسیون تعهد دهد مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی حل شود

حال بعید به نظر می رسد، کی روش در 3 ماه مانده به رقابت های جام ملت های آسیا، تیم ملی فوتبال ایران را رها کند و به تیم های اماراتی بپیوندد.

گفتنی است، الشباب و الاهلی وضعیت خوبی در لیگ امارات ندارند و احتمال حضور کی روش در آنها بسیار کم است.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از دی ماه ۱۳۹۷ در دبی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است.

انتهای پیام/