به گزارش پارس نیوز، 

پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی فوتبال ایران و کسب ۴ امتیاز مقابل تیم‌های مراکش و پرتغال، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از شهریورماه آغاز شد و در نخستین بازی دوستانه شاگردان کی روش به مصاف ازبکستان رفتند و با تک گل مهدی ترابی به پیروزی رسیدند.

در فهرست دعوت شده بازیکان تیم ملی به اردو، حسین حسینی (استقلال تهران)، صادق محرمی (دیناموزاگرب کرواسی)، آرمین سهرابیان (استقلال تهران)، وریا غفوری (استقلال تهران)، علی کریمی (استقلال تهران) و کاوه رضایی (کلوب بروژ بلژیک) بازیکنانی بودند که در جام جهانی حضور نداشتند، اما این بار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تمامی بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی اضافه شدند، اما کاوه رضایی به دلیل مصدومیت به اردو اضافه نشد و فیلیپه، مدیر رسانه‌ای پرتغالی تیم ملی ایران در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ اعلام کرد که کاوه رضایی دچار مصدومیت شده و هنوز به اردوی تیم ملی نپیوسته است. جالب است بدانید در آخرین فهرست کی روش هم نام این بازیکن دیده نمی‌شد و او در بلژیک ماند تا آماده رقابت تیمش در هفته هفتم لیگ بلژیک شود.

در حالی که رضایی اعلام کرده بود، مصدوم شده، اما در نخستین دیدار هفته هفتم "ژوپیلر" لیگ بلژیک، همراه با تیم فوتبال کلوب بروژ به مصاف "لوکرن" انتهای جدولی رفت و در پایان به پیروزی ۲ بر یک رسید. رضایی ۷۴ دقیقه به طور کامل در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت.


اتنهای پیام/