به گزارش پارس نیوز، 

محمد قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد درباره شرایط بحرانی این تیم بیان کرد: وضعیت خوبی نداریم و باشگاه پدیده هم فصل گذشته این مشکلات را داشت اما قرار شد در لیگ هجدهم دیگر این مشکلات وجود نداشته باشد و وعده وعید دادند که وضعیت خوب و همه چیز مرتب است  و قراردادها را طبق زمان مقرر پرداخت خواهیم کرد اما شرکت پدیده هم فقط حرف می زند و عمل نمی کند. آن ها برای هر بازی نزدیک 5-6 میلیارد برای تبلیغات هزینه می کنند اما تنها 10 درصد قراردادهایمان را دریافت کردیم و این فاجعه است.

او افزود: بازیکنان به دلیل اینکه تیم تا کنون نتیجه گرفت و به خاطر یحیی گل محمدی و مردم ماندند و  ادامه دادند و بازی کردند اما پس از اینکه مسئولان به قول هایشان عمل نکردند، بازیکنان هم تصمیم به اعتصاب گرفتند و چند روزی است تمرین نمی کنیم. به بازیکنان تیم پیام دادند که امروز ( چهارشنبه ) تمرین است و شهردار مشهد قول داده تا مشکلات برطرف شود. تا کنون هم هر دریافتی و ... بدست آوردیم به دلیل حمایت شهردار مشهد است و اگر او نبود 20 روز پیش این تیم نابود می شد. تمرینات تیم هم به دلیل حضور شهردار است  و او می خواهد درصدی از قراردادها را پرداخت کند.

قاسمی نژاد ادامه داد: با همدلی و تلاش بازیکنان و همچنین دانش یحیی گل محمدی نتایج خوبی کسب کردیم و چه کسانی که بازی  می کنند و یا روی نیمکت حضور دارند، تمام تلاش شان را می کنند تا خوب نتیجه بگیریم. رفاقت در تیم با حضور گل محمدی زیاد شده و به همین دلیل تا پایان هفته هشتم توانستیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در پایان گفت: برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می کنیم و 100 درصد تمرکزمان را معطوف به این مسابقات کرده ایم. امیدوارم بتوانیم مقابل فولاد خوزستان به پیروزی برسیم و به مرحله بعد برویم. مشکلات مالی و وعده های دروغین به طور قطع روی عملکرد بازیکنان تاثیر می گذارد اما به هرحال تلاش می کنیم تا عملکرد مناسبی داشته باشیم.


انتهای پیام/