به گزارش پارس نیوز، حامد کاویانپور در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطردر نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت: به نظرم بازی خوبی بود و خارج از بحث نتیجه پرسپولیس بسیار هدفمند بازی کرد. وقتی که پرسپولیس در قطر اجازه خودنمایی و موقعیت گل به حریفش نمی‌دهد این مشخص کننده کیفیت بالای این تیم است.

وی در مورد کمبود بازیکن در تیم پرسپولیس تصریح کرد: این مورد در بازی شب گذشته کاملا مشهود بود، ولی در چنین بازی‌هایی است که بازیکنان جوان و باانگیزه خود را نشان می‌دهند و به عنوان یک پدیده خود را معرفی می‌کنند. البته مهم‌تر از همه چیز عملکرد برانکو است. این مربی کروات توانسته در تیم بزرگ و پرحاشیه‌ای مثل پرسپولیس شرایط را به خوبی مدیریت و حواشی را دور کند که این کار هر کسی نیست. برانکو اهل غُر زدن نیست که این خودش مسئله مهمی است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسولیس در مورد عملکرد سیامک نعمتی در بازی با السد به عنوان مدافع راست گفت: وقتی که نعمتی در پست غیرتخصصی خود چنین عملکرد درخشانی را به جا می‌گذارد یعنی این بازیکن انگیزه زیادی دارد. برانکو این موضوع را در وجود بازیکنان خود جا داده است که باید برای تیم‌شان بجنگند و هر کسی خوب باشد بازی می‌کند. همین موضوع است که باعث می‌شود وقتی بازیکنی جدا می‌شود جای خالی او احساس نمی‌شود.

کاویانپور در پایان در ارتباط با اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس به راحتی می‌تواند از نیمه‌ نهایی صعود کند و به فینال برسد خاطرنشان کرد: این تفکر اشتباهی است و خدا را شکر بازیکنان پرسپولیس چنین روحیه‌ای ندارند. بازی اصلی در تهران است و این بازی حتی از دیدار در قطر هم سخت‌تر است. شاگردان برانکو باید در تهران حواس خود را جمع کنند و با ارائه یک بازی حساب شده به فینال برسند.