به گزارش پارس نیوز، 

در گروه H تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان والنسیا بود که با نتیجه بدون گل متوقف شد. شاگردان مورینیو که این روزها نتایج خوبی نمی گیرند با این نتیجه چهار امتیازی شدند و پشت سر یوونتوس که از ساعتی قبل با سه گل یانگ بویز را شکست داده بود، در رتبه دوم گروه قرار گرفتند. والنسیا نیز با یک امتیاز سوم است.

شکست غیرمنتظره رئال در شب آتش بازی رم/توقف خانگی منچستریونایتد و بایرن مونیخ

در گروه G رئال مادرید در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو مهمان تیم زسکا مسکو بود که با یک گل شکست خورد. در دقیقه 2 این بازی با اشتباه تونی کروس، نیکولا ولاشیچ صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق پای چپ دروازه ناواس را باز کرد تا تیم میزبان یک شگفتی رقم بزند و با همین یک گل زودهنگام پیروز بازی شود.اکینفیف، سنگربان زسکا مسکو در وقت‌های تلف شده اخراج شد.

شکست غیرمنتظره رئال در شب آتش بازی رم/توقف خانگی منچستریونایتد و بایرن مونیخ

در دیگر دیدار این گروه رم در ورزشگاه المپیکو با پنج گل مهمانش ویکتوریا پلژن را شکست داد.ژکو در دقایق 3، 40 و 90 هت‌تریک کرد و اوندر در دقیقه 64 و کلایورت در دقیقه 73 دیگر گل‌های تیم پایتخت ایتالیا که دیگر از بحران خارج شدند و به نظر می رسد به روزهای اوج نزدیک می شوند را به ثمر رساندند. 

در جدول این گروه، زسکای چهار امتیازی بالاتر از رم و رئال با سه امتیاز و پلژن با یک امتیاز در صدر ایستاده است.

شکست غیرمنتظره رئال در شب آتش بازی رم/توقف خانگی منچستریونایتد و بایرن مونیخ

در گروه E بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا شهر مونیخ حریف آژاکس هلند نشد و تن به تساوی یک بر یک داد. هوملس در دقیقه 4 میزبان را پیش انداخت اما مزرائویی در دقیقه 22 گل تساوی آژاکس را به ثبت رساند.

در دیگر بازی این گروه، تیم فوتبال آاک آتن در خانه خودش 3 بر 2 مغلوب بنفیکا شد. سفروویچ در دقیقه 6، گریمالدو در دقیقه 15 و سمدو در دقیقه 75 برای بنفیکا و کولوناریدیس در دقایق 53 و 64 برای تیم یونانی گلزنی کردند. ضمن اینکه دیاس از بنفیکا در دقیقه 45 از بازی اخراج شد.

مونیخی که این روزها شرایط خوبی ندارند و در دو دیدار قبلی خود در بوندس لیگا نیز موفق به پیروزی نشده بودند، با این تساوی همانند آژاکس چهار امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم این گروه قرار گرفتند. بنفیکای 3 امتیازی نیز بالاتر از آاک بدون امتیاز سوم است.

شکست غیرمنتظره رئال در شب آتش بازی رم/توقف خانگی منچستریونایتد و بایرن مونیخ

در گروه F نیز لیون که در هفته نخست منچسترسیتی را در انگلیس برده بود، میزبان شاختاردونتسک بود که با نتیجه مساوی دو بر دو متوقف شد. مورائس در دقایق 45 و 55 برای لیون گل زد اما شاختار در 2 دقیقه با گل‌های دمبله در دقیقه 71 و دوبیس در دقیقه 72 بازی باخته را به تساوی کشاند.

از ساعتی قبل نیز در این گروه، منچسترسیتی دو بر یک میزبانش هوفنهایم را شکست داده بود.

در جدول این گروه ،لیون با چهار امتیاز بالاتر از سیتی با سه، شاختار با دو و هوفنهایم با یک امتیاز قرار دارد.


انتهای پیام/