به گزارش پارس نیوز، شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی هفته گذشته با معرفی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی تکلیف مدعیان تیم ملی را روشن کرد تا مسافران مجارستان با انگیزه و نیروی بیشتری به تمرین بپردازند.

اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خانه کشتی تهران تمرینات متنوعی را در دستور کار قرار داده اند تا در روزهای باقیمانده تا اعزام به مصاف جهانی به بهترین شرایط روحی و جسمی برسند. از این رو شاگردان علی اشکانی صبح امروز نیز  تمرینات سبک و مرور فن را در دستور داشتند. کشتی گیران اعزامی به بوداپست در این تمرین جذاب و دیدنی در کنار سایر کشتی‌گیرانی که برای کمک به ملی پوشان در اردو حضور دارند در چند تایم تمرین مرور فن دیدنی و پرنشاطی را پشت سر گذاشتند.

 علی اشکانی سرمربی تیم ملی و اعضای کادر فنی نیز بارها در حین این تمرینات نکات فنی لازم را به کشتی‌گیران گوشزد کرده و فرنگی‌کاران را از هر نظر برای کسب افتخار در رقابتهای جهانی، تشویق و ترغیب می کردند.

این مرحله از اردوی فرنگی‌کاران تا روز ۱۵ مهرماه ادامه می یابد و ملی‌پوشان پس از چند روز استراحت، مرحله پایانی اردوی خود را تا زمان اعزام به بوداپست پیگیری خواهند کرد.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی مجارستان به شرح زیراست:

۵۵ کیلوگرم: مسلم نادری خادم

۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی

۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۷۲ کیلوگرم: محمدعلی گرایی

۷۷ کیلوگرم: پژمان پشتام

۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری

۹۷ کیلوگرم: مهدی علیاری

۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی

رقابتهای جهانی کشتی آزاد و فرنگی در روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.