به گزارش پارس نیوز، مسئولان  تراکتورسازان  بعد از جدایی توشاک سرمربی ولزی هنوز به جمع نهایی برای سپردن نیمکت فنی خود به یک مربی طراز اول دست نیافتند و محمد تقوی در 2 هفته اخیربه صورت موقت هدایت تراکتورسازان را برعهده داشته است.

البته زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در چند وقت اخیر درگیر کارهای اقتصادی خود از جمله انتخاب مدیرعامل یک شرکت توسعه سرمایه گذاری  بود و همین مسئله باعث شد که پروژه انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی طول بکشد.

مدیرعامل  این شرکت توسعه سرمایه گذاری هفته پیش انتخاب شد و زنوزی بعد از اینکه خیالش از این موضوع راحت شد تمرکزش را معطوف به انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی کرده است تا بهترین گزینه را برای هدایت تیمش برگزیند.

گفته می شود مالک باشگاه تراکتورسازی به طور مستقیم با 2 مربی طراز اول دنیا در حال مذاکره است و حتی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این تیم تبریزی از گزینه های مدنظر اطلاعی ندارند.

در روزهای گذشته ویدئویی در صفحات اجتماعی منتشر شد که لوئیس فان خال سرمربی سابق تیم ملی هلند و باشگاه هایمنچستر یونایتد و بایرن مونیخ اعلا م کرد که قصد دارد به ایران بیاید و این گمانه زنی به وجود آمد که این مربی قرار است هدایت تراکتورسازان را برعهده بگیرد اما بعد از مدتی مشخص شد که فان خال با دعوت یکی از دوستانش قصد دارد به خوی برود وقصد مربیگری در لیگ ایران را ندارد.

مصطفی زنوز موسوی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور سازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شاید فان خال جزء گزینه های سرمربیگری تیم ما باشد چرا که کمیته فنی باشگاه در حال بررسی گزینه های مدنظر است و بعد از توافق نهایی به باشگاه اعلام می کنند تا به اطلاع عموم برسانیم.

موسوی درباره احتمال ابقا محمد تقوی در سمت سرمربیگری تراکتورسازی گفت: بله تیم ما با هدایت تقوی تاکنون نتایج خوبی گرفته است و باید به این مربی میدان داد تا روند رو به رشد تیم ادامه یابد. به هر حال تقوی هم جزء گزینه های سرمربیگری تیم ماست و احتمال این وجود دارد که او در سمتش ابقا شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بازی های لیگ برتر تعطیل شده است و زمان کافی برای بررسی گزینه های سرمربیگری را داریم و قصد داریم با دقت بیشتری سرمربی جدید را انتخاب کنیم.