به گزارش پارس نیوز، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود آینده گلزنی تیم اسپانیایی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. با این حال در سه هفته نخست نمایش مهاجم‌های مادرید بر خلاف تصور همه بود. گرت بیل و کریم بنزما یک گام رو به جلو برداشتند. آنها توانستند به ترتیب سه و چهار گل به ثمر رساندند. مادرید بازی‌های خود را با پیروزی ۲ بر صفر، ۴ بر یک و ۴ بر یک به پایان رساند.

با این حال شرایط در چهار هفته اخیر کاملا متفاوت شده است. اگر بازیکنان مادرید در سه هفته نخست توانستند ۱۰ گل به ثمر برسانند در این چهار بازی تنها دو بار دروازه حریفان را باز کردند. مارکو آسنسیو دروازه اسپانیول را باز و ایسکو برابر سن مامس گلزنی کرد.

در این وضعیت بیش از همه عملکرد بنزما و بیل به چشم می‌آید. هر دو در دیدار برابر ختافه، خیرونا و لگانس به میدان رفتند و گلزنی کردند. با این حال دوباره یادآور آمار ضعیف فصل  خود شدند. بنزما نمی‌تواند گلزنی کند و بیل دوباره دچار مشکل جسمانی شد.

بدون گلزنی دو مهاجم فرانسوی و ولزی ایسکو و آسنسیو مجبور شدند دروازه حریفان را باز کنند. با این حال این مسئولیت آنها نیست. مادرید در زمینه گلزنی آمار ضعیفی به ثبت رسانده است اما یولن لوپتگی این موضوع را نگران کننده نمی‌داند. سرمربی مادرید گفت: این یک آمار است و من از زاویه دیگری به این قضیه نگاه می‌کنم. بازیکنان به گل خواهند رسید. مهم‌تر از همه ایجاد موقعیت است.

سرمربی اسپانیایی به توانایی مهاجم‌های خود باور دارد و می‌داند که مشکل آنها در گلزنی نیست بلکه بی دقتی در ضربه نهایی باعث ثبت چنین آماری شده است.

مادرید در بهترین نمایش خود در این فصل برابر رم ۳۰ ضربه زد اما تنها سه توپ از خط دروازه عبور کرد. درست است که سه گل برای پیروزی کافی بود اما سطح توانمندی بازیکنان در بازی‌هایی که موقعیت‌های گل کمتر است کافی نیست تا نتیجه مورد نظر کسب شود.