به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال رئال مادرید در دربی شهر مادرید مقابل اتلتیکو به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. در نتیجه این بازی روزنامه اسپانیایی مارکا تحلیلی جالب دارد. این روزنامه معتقد است سفیدپوشان مشکل گلزنی دارند.

رئال مادرید حالا در ۴ بازی اخیرش تنها ۲ گل زده است. کار برایشان سخت شده و منتظرند گرت بیل برایشان گلزنی کند. در این شرایط سخت است که به کریستیانو رونالدو فکر نکنیم.

البته که سیمئونه هم می‌داند چطور از سانتیاگو برنابئو دست خالی بازنگردد. او بعد از این بازی تعداد بازی‌های بدون شکست پشت سرهم در برنابئو را به عدد ۶ رساند. اما نمی‌توان منکر شد که راه‌راه پوشان در نیمه اول تیم برتر میدان بودند.

 بیل به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و لوپتگی تصمیم گرفت از دنی سبایوس به جای ماریانو استفاده کند و این تصمیم درست هم بود چون ستاره سابق رئال بتیس باعث شد در نیمه دوم سفیدپوشان تیم برتر میدان باشند.

اما با همه این تفاسیر رئال مادرید نیاز به برد داشت و به آن نرسید. شاید اولین موضوعی که بعد از این بازی به ذهن هر هواداری برسد جای خالی کریس رونالدو باشد. بازیکنی که در انتهای فصل گذشته مادرید را به مقصد تورین برای بازی در یوونتوس ترک کرد و تا زمانی که در رئال بود کمتر کسی نگران مشکل گلزنی این تیم بود.