به گزارش پارس نیوز، 

در دیداری از هفته هفتم لالیگای اسپانیا امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در نیوکمپ مقابل اتلتیک بیلبائو در حالی به تساوی یک - یک رضایت داد که تا دقیقه 84 از میهمانش عقب بود.

در این بازی ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را در ترکیب اصلی قرار نداده بود و آنها را به ترتیب در دقایق 55 و 51 به میدان فرستاد.

پس از بازی سرمربی بارسلونا از نیمکت نشینی جنجالی مسی دفاع کرد و آن را به نفع تیم دانست.

سرمربی بارسلونا در این باره گفت: "وقتی تصمیمی می گیرم، به آنچه که برای تیم و باشگاهم بهترین است، فکر می کنم." من همیشه قبل از بازی این کار را انجام می دهم، نمی توانم پس از آن انجام دهم یا عقب بیندازم. "

طرفداران می توانند تصمیم بگیرند درباره آنچه که فکر می کنند راحت است، اما من باید در مورد بهترین تیم خودم فکر می کنم. این مسئولیت کامل من است، ما چهار بازی در ده روز داریم و من فکر کردم که لئو و بوسکتس باید استراحت کنند با علم به که ما روز چهارشنبه مسابقه بسیار دشواری داریم."

والورده افزود: " می دانستم که این تصمیم خطرناکی است، اما اگر بازی خوب پیش میرفت، از من در مورد آن سئوال نمی کردید."

بارسلونا بدترین لحظات را در دوران مربیگری والورده سپری می کند و این مربی تشخیص داده برای سروسامان دادن به تیم چه کار باید بکند.

او ادامه داد: " هفته دشواری است زیرا ما اهدافمان را به دست نیاورده ایم. اما چیزهایی وجود دارند که من فکر می کنم می توانیم بهبود ببخشیم ، مهمتر از همه، تعادل در خط حمله است.

جرارد پیکه اخیرا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، اما در برابر اتلتیک بسیار عالی بود.

والورده گفت : "او بسیار متعهد و درگیرانه بازی کرد. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. "


انتهای پیام/