به گزارش پارس نیوز، 

ایلی استان سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از تساوی یک - یک این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری بعد از مسابقه اظهار کرد: برای پیروزی به میدان رفته بودیم، اما دیدید که در نیمه دوم چه اتفاقی رُخ داد. همانطور که می‌دانید اگر یازده نفر می‌ماندیم برنده می‌شدیم. هرچند که بازیکنان ما با توجه به تمرینات باید در میدان هم آموخته هایشان را ارائه کنند، اما ما نیاز به کار ۲ برابری داریم که بهتر شویم. یکی از اهداف من این است که فوتبال مدرنی را ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: اکنون سرمربی فولاد هستم و اعلام می‌کنم فقط بازیکنانی می‌توانند در فولاد بمانند و کار کنند که به دنبال کار باشند و نه فقط سود مالی. باشگاه شرایط مساعدی را برای تمرین بازیکنان مهیا کرده است و کسی که نمی‌تواند خودش را با شرایط تطبیق دهد جایی در این تیم ندارد. کسی در تیم می‌ماند که بخواهد کار کند در غیر این صورت در‌ها باز است و او می‌تواند از باشگاه برود.

وی افزود: ما به بازیکنان آموزش می‌دهیم که روز به روز بهتر شوند و فوتبال بهتری را ارائه دهند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم بازی در خانه کار راحتی نیست ضمن اینکه شرایط زمین جالب نبود و چمن کمی بلند بود و شرایط چمن باعث شد که نتوانیم به بازی سرعت دهیم.

استان تصریح کرد: بازیکنانم حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند، اما هم به آن‌ها و هم به هواداران باید تبریک بگویم. هواداران ما را حمایت کردند و نبود یک بازیکنمان را جبران کردند. با این روندی که در پیش گرفته‌ایم می‌توانیم در آینده بازی‌های زیباتری انجام بدهیم و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به جذب بازیکنان خارجی گفت: نکته‌ای که در مورد بازیکنان خارجی فولاد باید بگویم این است که آن‌ها باید یک سروگردن بالاتر از بازیکن ایرانی باشند. امیدوارم در آینده بهتر از این‌ها عمل کنند. هفته آینده مصدومان تیم از جمله جلالی، سروش رفیعی و ایوب والی به تیم اضافه می‌شوند. امروز تعدادی کمی از بازیکنان بزرگسال را در اختیار داشتیم امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

استان در مورد وضعیت بازیکنان گفت: به هر حال من می‌توانم تا قبل از حضور بازیکنان در زمین به آن‌ها آموزش بدهم، اما در میدان آن‌ها می‌توانند کار کنند و دیگر من نمی‌توانم وارد زمین شوم.

وی درباره داوری مسابقه گفت: در بازی قبلی با سپاهان داور پنالتی دقیقه ۷۰ ما را نگرفت امشب هم از اشتباهات داوری ضرر کردیم، بازیکنان ما در محوطه جریمه به زمین افتادند و کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند.ما از اشتباه دارو خیلی متضرر شدیم.

استان در مورد اخراج بازیکن فولاد گفت: تارتا به خاطر خطایی که کرد اخراج شد، اما در نیمه اول بازیکن تیم ماشین‌سازی روی دورقی همین تکل را زد و فقط داور به او کارت زرد نشان داد. بازیکنانمان باید سرشان را بالا بگیرند از عملکرد آن‌ها راضی هستم و اکنون باید به فکر بازی مهم هفته آینده با پدیده باشیم.


انتهای پیام/