به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، امید نمازی دستیار ایرانی کارلوس کروش به تشریح برنامه های تیم ملی برای بازی های مهم پیش رو پرداخت. او در این باره گفت: « بعد از اینکه از دوحه برگشتیم به هتل آمدیم و بعد از چند ساعت استراحت، یک ریکاوری داشتیم. تمرین ساده ریکاوری مان که تمام شد، به بچه ها استراحت دادیم تا بعد از چند هفته به دیدن خانواده های شان بروند.

از صبح پنجشنبه دوباره دور هم جمع می شویم و استارت می زنیم. با جدیت بیشتری برای بازی با لبنان آماده می شویم. این بازی اهمیت بسیاری برای تیم ملی دارد. ما در این بازی هم باید ۳ امتیاز را بگیریم و هم اینکه اگر شد بتوانیم تعداد گل های زده مان را افزایش بدهیم. البته قبل از هر چیز ۳ امتیاز برای مان اهمیت دارد. بازی با قطر یک شروع مثبت برای مان بود اما نباید کار را تمام شده بدانیم. این تازه شروع راه است. ما دو بازی خیلی مهم دیگر پیش رو داریم.

این خودمان هستیم که باید سرنوشت مان را بسازیم. »
او سپس به نقش مهم مردم در موفقیت تیم ملی پرداخت و گفت: « اینکه مردم خوب مان پشت سر تیم ملی باشند، حتما تیم را به موفقیت نزدیک تر می کند. همه باید کنار تیم ملی باشند. مردم، مسئولان و رسانه ها. همان طور که کارلوس کروش هم گفته همه باید با هم همدل باشیم و این همدلی ماست که موفقیت را برای مان به همراه می آورد. البته در این مدت حمایت خوبی از تیم ملی شده و اگر همین روند ادامه پیدا کند، انشاالله موفقیت مان محتمل تر خواهد شد. اگرچه راه سختی داریم اما ناامید نیستیم و می خواهیم سرنوشت مان را خودمان بسازیم. »

او درباره اهمیت بازی با لبنان هم گفت: « ۳ امتیاز این بازی یک نیاز مبرم برای تیم ملی است. ما در ورزشگاه خانگی مان و پیش چشم ده ها هزار طرفدار خوب مان به میدان می رویم و باید طوری بازی کنیم که امتیاز کامل بازی را در ابتدا بدست بیاوریم و البته باید سعی کنیم این بار از فرصت های گلی که داریم استفاده بیشتری بکنیم.

ما به گل های این بازی هم نیاز داریم. البته لبنان هم تیم دست و پا بسته ای نیست و در تمام بازی های انتخابی جام جهانی گل های زیادی نخورده و خیلی از تیم ها را با سیستم دفاعی اش آزار داده است. برای همین است که می گویم باید قبل از هرچیز به دنبال بردن در این بازی باشیم و سازمان دفاعی لبنان را بازکنیم و امتیاز کامل بازی را بدست بیاوریم و بعد از آن به دنبال گل های بیشتر باشیم. »

البته گل های زیاد در این بازی می تواند ایران را برای بازی آخر به یک مساوی در کره هم امیدوار کند اما کادرفنی تیم ملی می گویند تیم برای صعود مستقیم باید برای دو برد به میدان برود؛« هیچ تضمینی نیست که گل های زده بیشتر باعث صعودمان شود. ما سرنوشت مان دست خودمان است باید برای دو برد بجنگیم. فعلا باید فاز بندی کنیم. الان تمام تمرکز مان روی بازی با لبنان است. کاری به نتایج بازی های دیگر نداریم. ما باید بازی های خودمان را ببریم و به جام جهانی برسیم. »

او در جمع بندی بازی ایران و قطر هم گفت: « ما می دانستیم قطری ها با باخت در این بازی قطعا حذف می شوند برای همین سعی کردیم با یک پرس قوی، شرایط آنها را دشوار کنیم و چشم مان به حملات انفجاری باشد. بچه ها این برتری را در طول بازی حفظ کردند و ضربه لازم را در بهتیرن لحظه زدند. »

او در پایان گفت با پایان محرومیت کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی در دو بازی آینده روی نیمکت تیم ملی می نشیند و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.