به گزارش پارس نیوز، 

اردیبهشت ماه بود که مهدی الفتی ملی پوش تیم ملی ژیمناستیک جوانان توانست در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان آسیا در اندونزی سهمیه المپیک جوانان آرژانتین را کسب کند.

  بعد از کسب این سهمیه الفتی دچار مصدومیت شد. پزشکان به او اعلام کردند که حدود 8 ماه زمان می برد تا مصدومیتش بهبود پیدا کند. همین مصدومیت نگرانی فدراسیون را در پی داشت و با توجه به آن که سهیمه ژیمناستیک در المپیک جوانان سهمیه کشوری است، فدراسیون تصمیم می گیرد با برگزاری مسابقه انتخابی از میان ژیمناستیک کاران جوان، مسافر آرژانتین را مشخص کند اما این انتخابی حواشی و البته نارضایتی هایی را در پی داشت.

 

مهدی الفتی دراین باره گفت: بعد از کسب سهمیه المپیک مصدوم شدم وپزشکان اعلام کردند که باید 8 ماه استراحت کنم اما من 2 ماهه به میدان برگشتم و درمسابقه انتخابی شرکت کردم. قبل از مسابقه درگاهی رییس فدراسیون اعلام کرد اگر یک الی دو دهم با نفر دوم فاصله داشته باشم، من به رقابت ها اعزام می شوم. مسابقه برگزارشد و من و رضا بهلول زاده به رقابت نهایی رسیدیم ومن با اختلاف یک دهم در جایگاه دوم قرار گرفتم.

 

او ادامه داد: بعد از این اتفاق قرار بر این شد دومین رقابت انتخابی میان من و بهلول زاده برگزار شود. این درحالی بود که درگاهی قول داده بود در صورت یک یا دو دهم اختلاف من اعزام شوم اما او روی حرفش نماند. دومین مسابقه در اراک برگزار شد. شرایط و تجهیزات سالن درحد و اندازه برگزاری مسابقه انتخابی نبود. به طوری که پیست زمینی در حین اجرای حرکت زیر پایم شکست. من در دومین انتخابی با فاصله پنج دهم، دوم شدم.

الفتی افزود: رئیس فدراسیون بارها به من گفت دوست دارم خودت به المپیک بروی،  اما خودم شخصا فکر می کنم افرادی هستند که نمی خواستند من به آرژانتین بروم.

ملی پوش ژیمناستیک اضافه کرد: من درپرش خرک حلقه در آسیا رقیب ندارم و اگر امکان حضورم در المپیک فراهم می شد، شاید در فینال حضور پیدا می کردم. این حق من بود که به آرژانتین بروم چون من سهمیه را کسب کرده بودم.


انتهای پیام/