به گزارش پارس نیوز، 

میثم تهیدست امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به شکست این تیم مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: انتظار بازی سخت مقابل پرسپولیس را داشتیم و می‌دانستیم مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر به میدان می‌رویم، بااین‌وجود برای کسب امتیاز مقابل این تیم هم‌قسم شده بودیم و برای رسیدن به این هدف جانانه جنگیدیم.

وی با اشاره به گل دقایق پایانی پرسپولیس افزود: با تمام وجود 90 دقیقه مقابل میزبان خود جنگیدیم و تمام راه‌های نفوذ حریف را بستیم ولی گل دقیقه 90 یار تعویضی پرسپولیس، فرصتی برای جبران باقی نگذاشت.

مدافع سپیدرود بابیان اینکه تمرینات پرفشاری در وقفه 20 روزه لیگ انجام دادند تصریح کرد: پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، صبح و بعدازظهر زیر نظر علی کریمی و دستیاران ایشان تمرین کردیم و ازنظر بدنی به سطح خوبی رسیدیم که این میزان از آمادگی در بازی مقابل پرسپولیس مشهود بود.

تهیدست با اشاره اینکه پرسپولیس یکی از قدرت‌های برتر لیگ است گفت: مهم‌ترین دلیل عقب‌نشینی سپیدرود، بازیکنان تکنیکی پرسپولیس و ضربات شروع مجدد علیرضا بیرانوند بوده است و این عقب‌نشینی ناخواسته بود.

وی با اذعان به اینکه پیکان تیم یکدستی است خاطرنشان کرد: پیکانی‌ها هفته گذشته برد شیرینی در آبادان مقابل صنعت نفت کسب کردند و از سرمربی خوبی بهره می‌برند، مقابل این تیم بازی سختی در پیش داریم.

مدافع سپیدرود بابیان اینکه شناخت خوبی از پیکان دارند تصریح کرد: برای کسب سه امتیاز به مصاف پیکان تهران می‌رویم و حضور هوادارانمان در این مسابقه کمک شایانی به تیم می‌کند، وضعیتمان در جدول چندان مناسب نیست و برای سروسامان دادن به وضعیتمان نیاز به پیروزی مقابل پیکان داریم.

تهیدست حضور هواداران در بازی مقابل پیکان را برگ برنده سپیدرود دانست و افزود: پس از بازی مقابل پیکان، لیگ مجدداً با وقفه 20 روزه روبه‌رو می‌شود که این به سود سپیدرود است و می‌توانیم تمریناتمان را با فشار بیشتری در تعطیلی لیگ دنبال کنیم.

انتهای پیام/