به گزارش پارس نیوز، 

مجید نامجومطلق در خصوص تساوی استقلال برابر نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم، اتفاق خاصی در این بازی نیفتاد و جنگ بیشتر در میانه‌ی میدان بود. هر دو تیم نمی‌خواستند موقعیتی به یکدیگر بدهند و در پایان هم دیدیم هر کدام به یک امتیاز رسیدند.

وی ادامه داد: متأسفانه استقلال همانند نیم‌فصل سال گذشته نیست و بازی‌های خوبی از خود ارائه نمی‌دهد. تیم شفر با برنامه بازی نمی‌کند و این برای هواداران و علاقه‌مندان به این تیم نگران‌کننده شده است؛ البته کمبود بازیکن هم در این تیم وجود دارد که متأسفانه باید بگویم مدیران قبلی در حق استقلال جفا کردند و با تضعیف این تیم، شرایط را برای حضور پرقدرت استقلال از بین بردند و حالا می‌بینیم که آبی‌پوشان نتوانستند در هفته‌های ابتدایی، امتیازات لازم را کسب و به رده‌های پایین جدول سقوط کردند.

نامجومطلق در پاسخ به این سؤال که شما عضو کمیته فنی هستید، آیا قرار نیست در خصوص مسائل فنی ورود کنید؟ گفت: چه کسی گفته من عضو کمیته فنی هستم؟ چنین چیزی صحت ندارد. واقعیت این است که بعد از حضور فتحی، با من تماس گرفته شد و از من خواستند که به باشگاه بروم. با توجه به اینکه استقلال خانه من است، به آنجا رفته و با سرپرست جدید باشگاه صحبت کردم و گفتم «اگر قرار است کمیته فنی تشکیل شود، نیاز به شرایط خاص دارد و باید شروطی در این قضیه لحاظ شود» و حتی به فتحی گفتم «باید زمان به من بدهید تا بتوانم در این خصوص فکر کنم»؛ اما متأسفانه هنوز از درِ باشگاه بیرون نیامده، دیدم نام پنج نفر که من هم در آنها بودم، به عنوان کمیته فنی استقلال معرفی شد ولی من نه در این کمیته حضور دارم و نه فکر می‌کنم چنین کمیته‌ای تشکیل شده است.

وی افزود: استقلال خانه من است، تیمم را دوست دارم، سال‌ها برایش بازی کردم و به دنبال پست و سمت نیستم و حتی به سرپرست باشگاه هم گفتم «اگر از لحاظ فکری کمک بخواهید، در خدمت هستم». بحث تشکیل کمیته فنی نیاز به شرح وظایف دارد و باید کمیته اختیاراتی داشته باشد که در مسائل فنی، نقطه نظراتش اعمال شود ولی باز هم می‌گویم من در چنین کمیته فنی حضور ندارم و بحث پیوستن من در کمیته فنی شایعه است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا روزی که از شما خواسته شد به باشگاه بروید، آقایان مظلومی، بهتاش فریبا، مجید رضایی و امید روانخواه هم بودند؟ گفت: وقتی از جلسه بیرون آمدم، تنها پرویز مظلومی را دیدم، با او صحبت کردم اما نه در خصوص بحث کمیته فنی و او هم در این مورد چیزی به من نگفت ولی باز هم رسماً اعلام می‌کنم که من در کمیته فنی حضور ندارم؛ البته در زمان افتخاری هم همین بحث پیش آمد ولی هیچ‌وقت ندیدیم که کمیته فنی اختیاراتی داشته باشد. حتی به من در دو دوره پیشنهاد سرمربیگری استقلال هم شد ولی باز هم می‌گویم که به دنبال پست و سمت نیستم و اگر کمک فکری از من خواسته شود، مطمئن باشید بدون چون و چرا، این کار را انجام خواهم داد.

نامجومطلق در خصوص انتقاداتی که از بازیکنان خارجی استقلال می‌شود، اظهار داشت: وقتی بازیکن خارجی به خدمت گرفته می‌شود، انتظار می‌رود که از بازیکنان داخلی بهتر باشد؛ خود من به عنوان لژیونر بازی کردم و کاملاً این شرایط را می‌دانم. وقتی باشگاه بازیکن خارجی می‌گیرد، به دنبال این است تا بتواند از آنها به بهترین وجه استفاده کند. از فوتبالیست‌های داخلی بهتر باشد و بتواند عملکرد قابل قبولی در آن تیم داشته باشد، اما متأسفانه در استقلال به جز طارق همام که خوب بازی می‌کند، مایر و الحاجی‌گرو کیفیت بالایی ندارند و من هنوز متوجه نشدم که دلیل جذب این دو بازیکن چیست. آیا این همه هزینه کرده‌ایم که این دو روی نیمکت بنشینند؟ اگر واقعاً بی‌کیفیت بودند پس چرا آنها را جذب کردیم؟ متأسفانه باید بگویم با شرایطی که این دو بازیکن دارند، بازیکنان داخلی ما به مراتب کیفیتشان از آنها بالاتر است و استقلال می‌تواند از جوانانش بهتر استفاده کند تا از این خارجی‌های بی‌کیفیت.

وی تصریح کرد: استقلال از نظر اقتصادی و نیروی انسانی بابت جذب این دو ضرر کرده است؛ این مشکل نه تنها در استقلال بلکه در تیم‌های دیگر هم وجود دارد. به طور مثال پرسپولیس هم سال گذشته دو بازیکن داشت که هرگز بازی نکردند اما با شکایت توانستند پول خود را هم بگیرند. ما باید بازیکنانی را بیاوریم که همانند تیام و جباروف با کیفیت‌ و تأثیرگذار باشند نه اینکه تنها بیایند پول را از بین برده، نیمکت‌نشین شوند و هیچ نقشی در موفقیت تیم نداشته باشند.

نامجومطلق در خصوص دربی هشتاد و هشتم گفت: یک بازی متفاوت را خواهید دید؛ این بازی با تمام بازی‌ها فرق می‌کند و عملاً شرایط برای دو تیم متفاوت است. بارها این اتفاق افتاده و تیمی که در پایین جدول است، توانسته برنده این بازی باشد و هرگز این‌طور نبوده که تیمی که در هفته‌های گذشته نتایج بهتری هم کسب کرده، پیروز میدان باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد؛ این بازی، بازی لحظه‌هاست و هر تیمی که از موقعیت‌های به دست آمده، بهتر استفاده کند، مطمئناً پیروز میدان خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها با شرایطی که استقلال دارد، به هوادارانش خیلی نیازمند است؛ آنها باید در روز پنجشنبه تیمشان را تنها نگذاشته و با حمایت از بازیکنان، ضامن موفقیت این تیم برابر پرسپولیس باشند.