به گزارش پارس نیوز،  تیم هندبال نوجوانان کشورمان که برای حضور در مرحله نیمه نهایی هشتمین دوره از رقابتهای قهرمانی هندبال نوجوانان آسیا در بخش مردان منتظر نتیجه بازی بین دو تیم عربستان و چین تایپه بود، با برتری تیم عربستان مقابل حریفش شانس حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را از دست داد.

در ادامه مرحله یک چهارم نهایی از این مسابقات در اردن، شنبه ۳۱ شهریورماه، دو تیم عربستان و چین تایپه به مصاف هم رفتند که عربستان پیروز این میدان شد. در گروه دوم از مرحله یک چهارم نهایی، تیم های عربستان، چین تایپه و ایران به ترتیب در رده اول تا سوم ایستادند. تیم ایران در مرحله مقدماتی صاحب سه پیروزی شده و به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شده بود. در مرحله یک چهارم نهایی نیز در گروه خود برابر عربستان به نتیجه تساوی رضایت داد و به چین تایپه باخت. 

تیم هندبال نوجوانان کشورمان در ادامه مسابقات روز دوشنبه دوم مهرماه برای کسب رتبه پنجم و ششمی به مصاف تیم هند خواهد رفت. 

در پایان مرحله یک چهارم نهایی، تیم های عربستان، چین تایپه، بحرین و ژاپن به دور نیمه نهایی رسیدند. ایران در مرحله گروهی تیم ژاپن را شکست داده بود. 

هشتمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در بخش مردان در اردن برگزار می شود. سه تیم برتر این مسابقات جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ را بدست خواهند آورد.