به گزارش پارس ، حمید زینی زاده در گفت وگو با  فارس با اشاره به حضور سید مهدی سید صالحی در تیم پرسپولیس و همچنین قرارداد احمد جمشیدیان با تیم استقلال گفت: من حرفی ندارم آنها تصمیم گرفتند به تیم های دیگری بروند ولی با توجه به قول و قرارهایی که با ما داشتند زیر حرف خود زدند و به تیم های دیگری پیوستند. ما هم تلاش می کنیم بازیکنان به مراتب بهتری را جایگزین آنها کنیم.

وی ادامه داد: در حال مذاکره با چند بازیکن خوب لیگ برتری هستیم تا با نظر مجید جلالی آنها را جذب کنیم. انشاءالله بعد از نهایی شدن مذاکراتمان و ثبت قرارداد نام آنها را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به خبر مذاکره این باشگاه با پیام صادقیان مهاجم تیم ذوب آهن و همچنین علی کریمی هافبک فصل گذشته پرسپولیس گفت: مطمئنا ما با یک سری از بازیکنان مذاکراتی را داشتیم علی کریمی هم جزو آنها بود ولی پس از آنکه یک سری بازیکنان با وجود قول و قرار هایی که با ما داشتند به تیم های دیگری رفتند ما هم از این پس تا نهایی شدن مذاکراتمان نام بازیکنی را نخواهیم برد. البته این به دلیل رسانه ها نیست بلکه ما از برخی از رفتارهای خود این بازیکنان گلایه داریم به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم پس از آنکه با یک بازیکن قرارداد امضا کردیم نام او را رسانه ای کنیم.

وی افزود: مطمئنا باشگاه تراکتور سازی از رفتن بازیکنانی مانند سید صالحی یا عدم پیوستن احمد جمشیدیان ضربه نخواهد خورد. ما بازیکنان شایسته دیگری را جایگزین آنها خواهیم کرد.

زینی زاده در خصوص دیدار دوستانه تیم تراکتور سازی مقابل پرسپولیس آن هم در سرعین گفت: ما در این ارتباط صحبتی با پرسپولیس نداشتیم اگر کادر فنی نیاز بداند در این ارتباط اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی در خصوص جدایی مهدی ثابتی و عقیل اعتمادی دو دروازه بان فصل گذشته این تیم گفت: ما حامد لک را از تیم صبا جذب کردیم و به دنبال یک دروازه بان دیگر هم هستیم تا خیالمان از بابت خط دروازه راحت باشد.